کد خبر : 1946113 | 02 تیر 1402 ساعت 16:53 | 58.6K بازدید | 11 دیدگاه

خاقانی: حضور نکونام به استقلال کمک می‌کند

ساپینتو گفت بمان، اما طور دیگری رفتار کرد!

هافبک استقلال می‌گوید دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و منتظر است تا ببیند شرایط برای او چطور پیش می‌رود.

ساپینتو گفت بمان، اما طور دیگری رفتار کرد!

به گزارش "ورزش سه"، سبحان خاقانی هافبک استقلال که در روزهای اول حضور ریکاردو ساپینتو در این تیم با پارگی رباط صلیبی مواجه شد،‌ بعد از دوری طولانی مدت از فوتبال به میادین برگشت. او که با مشکلاتی در بحث قراردادش هم با مدیران استقلال دست و پنجه نرم می‌کرد، با وجود اینکه شرایط بازی کردن داشت، اما تا پایان فصل حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت. حالا خاقانی در این خصوص و شرایطی که در فصل گذشته برایش پیش آمد، لب به سخن گشوده است.

او در ابتدا درباره حضورش در یک دیداردوستانه با شعار «نه به اعتیاد» گفت: از من دعوت شد و خوشحال که اینجا بودم. باعث خوشحالی من بود که در کنار بزرگان قرار گرفتم.

هافبک استقلال درباره آینده خودش در این تیم بیان کرد:‌ من صحبتی با آقای نکونام نداشتم اما تازه کاملا پایم خوب شده و به شرایط قبلی برگشته است. منتظرم ببینم چه می‌شود. دکتر رازی مرا عمل کرد و حدود 8 ماه طول کشید تا به میادین برگردم.

خاقانی درباره مصدومان پرتعداد استقلال در فصل گذشته و انتقادها به فشار بالای تمرینات گفت: من تخصصی در بدنسازی ندارم اما واقعا تمرینات ما پرفشار بود. وقتی به تمرینات برگشتم، این را احساس کردم و برخی ناراضی بودند. حتما کادر فنی چیزی می‌دانسته است.

ویدئو: 304062

او درباره وضعیت قراردادش با استقلال تاکید کرد: من دو سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و باید ببینیم این فصل چه اتفاقاتی می‌افتد.

هافبک استقلال درباره حضور جواد نکونام اظهار کرد: ایشان اسطوره استقلال هستند و صد درصد می‌توانند کمک کنند. انشاالله با حضور ایشان سال خوبی داشته باشیم.

خاقانی درباره اینکه حضور ساپینتو برای او گران تمام شده، گفت: بالاخره مربیگری سلیقه‌ای است. مصدومیت طولانی‌مدت من اما کارم را سخت کرد. چون در بازگشت به تیم تایم زیادی برای نشان دادم خودم نداشتم.

او درباره بازی نکردن در هفته‌های پایانی لیگ برتر افزود: خود آقای ساپینتو از من خواست بایستم و کار کنم. من می‌خواستم قرضی از استقلال جدا شوم. پیشنهادهایی مثل مس رفسنجان و ذوب‌آهن داشتم اما خودش از من خواست بمانم، اما طور دیگری عمل کردند.

دیدگاه‌ها