کد خبر : 1946187 | 03 تیر 1402 ساعت 06:10 | 34.7K بازدید | 11 دیدگاه

نمی‌توانیم چیزی را که از دست داده‌ایم، برگردانیم؛

حرف‌های اسکوچیچ پیش از مسابقه ترسناک!

دراگان اسکوچیچ شاگردان خود را برای اولین پیروزی در رقابت‌های جام ملت‌های زیر 21 سال اروپا آماده کرده است.

حرف‌های اسکوچیچ پیش از مسابقه ترسناک!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی زیر 21 سال کرواسی که با هدایت دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران، در رقابت‌های جام ملت‌های زیر 21 سال اروپا شرکت کرده است، در اولین دیدار خود با دو گل مقایل اوکراین شکست خورد تا در رتبه سوم جدول خود قرار بگیرد.

کرواسی امروز در دومین دیدار خود در مرحله گروهی این مسابقات برابر تیم زیر 21 سال اسپانیا قرار می‌گیرد و دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از این بازی اظهار داشت: ما آنالیز خوبی از بازی با اسپانیا و همچنین بازی قبلی خودمان برابر اوکراین انجام دادیم و به نتایجی رسیدیم که در حال حاضر نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم اما فکر می‌کنم ما و اسپانیا تصویر روشنی از بازی پیش‌رویمان داریم. اسپانیا یک تیم بسیار سازمان یافته و منظم است و استفاده از عمق در کناره‌ها، نقطه قوت آنها محسوب می‌شود.

او درباره شکست برابر اوکراین گفت: در اولین لحظه پس از شکست، احساس بدی داشتیم اما در شب اول سعی کردیم این شکست را بپذیریم و ذهن خودمان را به بازی بعد معطوف کنیم. ما نمی‌توانیم چیزی را که از دست داده‌ایم، برگردانیم اما می‌توانیم به مسابقات بازگردیم.

اسکوچیچ در پایان گفت: من معتقدم می‌توانیم از دو بازی آینده نتیجه خوبی بگیریم و برای این اتفاق تلاش می‌کنیم. ما شروع خوبی نداشتیم، اما تلاش می‌کنیم تا تیم را شرایط خوبی برگردانیم و عملکرد بهتری نسبت به بازی با اوکراین پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها