کد خبر : 1946239 | 03 تیر 1402 ساعت 11:50 | 36.6K بازدید | 6 دیدگاه

اجاره عمارت مجلل: ستاره ناکام از یونایتد می‌رود

میسون گرینوود، ستاره ناکام منچستریونایتد، عمارت لوکسی که در این شهر دارد را برای اجاره گذاشته و احتمالا قصد جدایی دارد.

اجاره عمارت مجلل: ستاره ناکام از یونایتد می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود پس از اتفاقاتی که در ژانویه 2022 برای او رخ داد و به اتهام توهین، خشونت و تلاش برای تجاوز به نامزدش بازداشت تا به حال برای یونایتد به میدان نرفته است. 

هرچند دادگاه با توجه به این که شاهدان و شاکیان حاضر به حضور در جلسه دادرسی نشدند، رای به بی‌گناهی این بازیکن داد و او را آزاد کرد اما شرایط در ادامه برای او خوب پیش نرفت. 

یونایتد اعلام کرده که همچنان در حال ادامه تحقیقاتی است که به صورت جداگانه در حال انجام است و این موضوع باعث شد که این ستاره انگلیسی در فهرست آنها برای فصل 24-2023 هم جایی نداشته باشد. 

1890660

روزنامه انگلیسی سان خبر داده که گرینوود عمارت مجللی که در شهر منچستر دارد را برای اجاره گذاشته و همین نشان می‌دهد که او به زودی قصد ترک این شهر و این باشگاه را دارد. 

این عمارت زیبا و مجهز از موقعیت خوبی در شهر منچستر برخوردار است و در حال حاضر چند واسطه در تلاش هستند تا آن را اجاره بدهند. گفته می‎‌شود اجاره این عمارات ماهانه 15 هزار پوند است. 

پیش از این گفته شده بود که منچستریونایتد هم مشتاق جدایی گرینوود است و با چند باشگاه ایتالیایی از جمله یوونتوس، اینتر و میلان مذاکراتی را در زمینه انتقال قرضی او انجام داده است.

دیدگاه‌ها