کد خبر : 1946243 | 03 تیر 1402 ساعت 11:58 | 54.7K بازدید | 18 دیدگاه

تصمیم شوکه‌کننده یونایتد برای شماره 7: وارث جدید!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، قصد دارد پیراهن نمادین و جذاب شماره 7 این تیم را به یکی از بازیکنان فعلی اهدا کند.

تصمیم شوکه‌کننده یونایتد برای شماره 7: وارث جدید!

به گزارش "ورزش سه"، پیراهن شماره هفت منچستریونایتد همیشه از جذابیت خاصی برخوردار بوده و آخرین بار بر تن کریستیانو رونالدو بوده است. 

این بازیکن در اواسط فصل گذشته تصمیم گرفت از یونایتد جدا شود و مدیران این باشگاه از آن زمان تا به حال هنوز این پیراهن را به بازیکن دیگری اختصاص نداده‌اند. 

هواداران این تیم انتظار داشتند که این شماره به یکی از خریدهای جدیدی که قرار است در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به اولدترافورد بیایند اهدا شود اما به نظر می‌رسد که تن‌هاخ تصمیم دیگری برای این پیراهن گرفته است. 

1887628

این مربی هلندی در نظر دارد که افتخار پوشیدن پیراهن شماره 7 نمادین شیاطین سرخ برای فصل آینده را به الخاندرو گارناچو بدهد که به ستاره نوظهور این تیم در فصل گذشته تبدیل شد و آنها را برای داشتن بازیکنی توانا و درخشان امیدوار کرد. 

به این ترتیب این ستاره جوان آرژانتینی که تنها 18 سال دارد، وارث پیراهنی خواهد شد که پیش از این بر تن بزرگانی چون برایان رابسون، اریک کانتونا و دیوید بکام بوده است. 

او اولین بار یک سال قبل برای یونایتد به میدان رفت اما درخشش و عملکرد خوبش در طول فصل گذشته تحت هدایت تن‌هاخ باعث شده که این مربی به او اعتماد بسیاری داشته باشد.

دیدگاه‌ها