کد خبر : 1946251 | 03 تیر 1402 ساعت 12:25 | 31.3K بازدید | 1 دیدگاه

درگیری در زمین: محرومیت جدی دو ستاره آمریکایی

کونکاکاف اعلام کرد که دو بازیکن از تیم ملی آمریکا و دو بازیکن از تیم ملی مکزیک به دلیل درگیری با محرومیت مواجه شده‌اند.

درگیری در زمین: محرومیت جدی دو ستاره آمریکایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آمریکا و تیم ملی مکزیک چند روز قبل در نیمه نهایی لیگ ملت‌های کونکاکاف به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با نتیجه 0-3 به سود آمریکا به پایان رسید. 

این دیدار بسیار پربرخورد بود ابتدا سزار مونتس از مکزیک به دلیل خطا از زمین بازی اخراج شد اما درگیری بالا گرفت و دو دقیقه بعد بود که وستون مک کنی هم با کارت قرمز داور روبرو شد. 

اما کار به همین جا ختم نشد و در دقیقه 85 درگیری شدید در زمین باعث شد که سرجینیو دست و جراردو آرته‌آگا از زمین بازی اخراج شوند و داور به دلیل فریادهای نژادپرستانه در ورزشگاه، چند دقیقه بازی را متوقف کرد. 

1890671

این اتفاقات باعث شد که کونکاکاف محرومیت‌های جدی را برای این چهار بازیکن در نظر بگیرد. به این ترتیب، مک کنی و مونتس هر کدام چهار جلسه از همراهی تیم ملی کشورشان محروم خواهند بود. دست و آرته‌آگا هم هرکدام سه جلسه نمی‌توانند این دو تیم را همراهی کنند. 

در بخشی از بیانیه مننتشر شده از سوی کونکاکاف آمده: «این کمیته جریمه قابل توجهی را برای هر دو فدراسیون در نظر خواهد گرفت و به آنها هشدار می‌دهد که اگر چنین اتفاقاتی در مسابقات پیش رو تکرار شود، جریمه‌های سنگین‌تری برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.»

دیدگاه‌ها