کد خبر : 1946277 | 03 تیر 1402 ساعت 14:27 | 26.4K بازدید | 4 دیدگاه

گل‌گهری‌ها سرمربی یونانی را شگفت‌زده کردند

مارینوس اوزونیدیس در مراسم معارفه خود به تمجید از امکانات باشگاه گل‌گهر سیرجان پرداخت.

گل‌گهری‌ها سرمربی یونانی را شگفت‌زده کردند

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از چند هفته که خبر حضور مارینوس اوزونیدیس منتشر شد و سپس این مربی یونانی به عنوان سرمربی جدید گل‌گهر به صورت رسمی معرفی شد، شب گذشته وارد سیرجان شد و صبح امروز از امکانات باشگاه بازدید کرد.

مارینوس اوزونیدیس که در اولین نشست خبری خود در ایران به سوالات مختلفی پاسخ داد، پیش از ورود به سالن نشست از امکانات باشگاه گل‌گهر بازدید کرده بود و در نشست خبری تاکید کرد که زیرساخت‌های نماینده سیرجان در لیگ برتر بالاتر از حد تصور او بوده است.

گل‌گهر در اولین سال حضور در لیگ برتر با مجید جلالی کارش فصل را پس از کنار گذاشتن وینکو بگوویچ در حالی پایان داد که تا هفته پایانی برای نیفتادن می‌جنگید، اما در سه فصل اخیر با حضور امیر قلعه‌نویی شرایط این تیم تازه وارد به دایره لیگ برتر فوتبال ایران به طور کلی تغییر کرد و آنها یکی از مدعیان مسابقات شدند.

پس از سه سال حضور متوالی امیر قلعه‌نویی که با کسب رتبه‌های پنجمی، چهارمی و ششمی تمام شد، حالا مارینوس اوزونیدیس وارد شده و با توجه به شرایط خوبی که باشگاه سیرجانی از نظر زیرساخت و امکانات مالی دارد، باید دید در لیگ بیست و سوم چه عملکردی خواهد داشت.

1890709
1890710
1890711

عکس‌ها: ابوالفصل امیرزاده

دیدگاه‌ها