کد خبر : 1946329 | 03 تیر 1402 ساعت 17:55 | 43.4K بازدید | 12 دیدگاه

تی‌شرت جنجالی ستاره پالاس قبل از ازدواج!

ویفلرد زاها، ستاره کریستال پالاس، در آستانه عروسی‌اش با تی‌شرتی جالب در فرودگاه و کنار ساقدوش‌های خود دیده شد که مورد توجه قرار گرفته است.

تی‌شرت جنجالی ستاره پالاس قبل از ازدواج!

به گزارش "ورزش سه"، ویلفرد زاها، ستاره ساحل‌عاجی کریستال پالاس، چند هفته شلوغی را پشت سر گذاشته است. در این مدت خبرهای متعددی درباره باشگاه آینده او مطرح بود و گفته می‌شود زاها در النصر عربستان با کریستیانو رونالدو همبازی می‌شود.

از این گذشته شایعاتی درباره علاقه چند باشگاه دیگر مثل بارسلونا به چلسی به زاها هم به گوش می‌رسید. تا این لحظه به نظر می‌رسد زاها قصدی برای پیوستن به النصر و بازی در عربستان ندارد هر چند تیم آینده او همچنان مشخص نیست.

ویلفرد زاها تصمیم گرفته از فرصت تعطیلات تابستانی برای برگزاری مراسم عروسی‌اش استفاده کند. این ستاره کریستال پالاس امروز برای حضور در مراسم عروسی در فرودگاه دیده شد در حالیکه پنج نفر از دوستانش او را به عنوان ساقدوش همراهی می‌کردند.

1890791

تی‌شرتی که زاها در فرودگاه به تن کرده مورد توجه قرار گرفته است. بر روی تی‌شرت زاها عبارت Game Over یا "بازی تمام شد" نوشته شده و مشخص است که او با ازدواجش شوخی کرده است.

1890792

بعد از پایان مراسم ازدواج ویلفرد زاها بار دیگر موضوع تیم آینده او مطرح خواهد شد. قرارداد او با کریستال پالاس در حال پایان است و چند باشگاه بزرگ آماده شروع مذاکرات رسمی با او هستند. در کنار چلسی و بارسلون از دو باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن و مارسی هم به عنوان مقصدهای احتمالی او نام برده می‌شود. 

دیدگاه‌ها