کد خبر : 1946348 | 03 تیر 1402 ساعت 19:35 | 21.7K بازدید | 5 دیدگاه

تمدید مودریچ: آخرین عملیات رئال در تایم اول تابستان

در حالی که شبح کیلیان امباپه بر فراز رئال مادرید پرواز می‌کند به نظر می‌رسد تمدید با لوکا مودریچ آخرین اقدام این باشگاه قبل از شروع تعطیلات تابستانی تا اواسط جولای خواهد بود.

تمدید مودریچ: آخرین عملیات رئال در تایم اول تابستان

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دو هفته پرتنش را پشت سر گذاشت. با وجود اینکه باشگاه اسپانیایی این دوره را با یک حرکت بزرگ و جذب جود بلینگام آغاز کرد اما بعد از آن بیشتر مشغول تمدید با ستاره‌های خود بوده است.

درحالیکه این روزها شایعات درباره آینده کیلیان امباپه به اوج رسیده و به نظر می‌رسد شبح او بر فراز دفتر رئال پرواز می‌کند اما گزارش‌ها در اسپانیا حاکی است مدیران لوس بلانکوس به عنوان آخرین فعالیت‌شان در ماه ژوئن قرارداد لوکا مودریچ را تمدید کرده و سپس تا اواسط جولای به تعطیلات خواهند رفت.

1890823

در این دو هفته رئال شاهد خداحافظی‌های پرتعدادی هم بود. بعد از خداحافظی کریم بنزما و پیوستن او به الاتحاد در عربستان، سفیدپوشان با آسنسیو، هازارد و ماریانو هم وداع کردند. علاوه بر خرید بزرگ جود بلینگام در این مدت دیگر تازه‌ واردهای رئال هم به شرح زیر بودند: براهیم دیاز، فران گارسیا و خوسلو.

رئال در این مدت قراردادهای سبایوس، ناچو و کروس را تمدید کرده و تنها کسی که انتظار می‌رود باید منتظر تمدید قراردادش باشیم لوکا مودریچ است. رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند دو طرف به توافق کامل رسیده‌اند و حالا تنها اعلام رسمی تمدید مودریچ باقی مانده است. بعد از آن دفتر رئال مادرید برای بیش از دو هفته تعطیل شده و مدیران به همراه بازیکنان به تعطیلات خواهند رفت. 

دیدگاه‌ها