کد خبر : 1946366 | 03 تیر 1402 ساعت 21:37 | 98.7K بازدید | 49 دیدگاه

خودت می‌دانی کارلتو، مهاجم دیگری در کار نیست

پیام ناامیدکننده رئال به آنچلوتی!

یک رسانه اسپانیایی می‌گوید مدیران رئال مادرید به کارلو آنچلوتی اطلاع داده‌اند که رئال در ادامه تابستان مهاجم دیگری خریداری نخواهد کرد.

پیام ناامیدکننده رئال به آنچلوتی!

به گزارش "ورزش سه"، جدایی ناگهانی کریم بنزما رئال مادرید را با بحران مواجه کرده و کارلو آنچلوتی معتقد است تیمش برای پر کردن جای خالی کریم به یک مهاجم درجه‌یک نیاز دارد.

1885098

اما امروز روزنامه آاس مدعی شد مدیران رئال به آنچلوتی اطلاع داده‌اند که تا پایان تابستان مهاجمی خریداری نخواهد شد. سرمربی رئال انتظار داشت بنزما دست کم یک فصل دیگر در رئال بازی کند و به همین علت برنامه ویژه‌ای برای خرید مهاجم تدارک ندیده بود.

آنچلوتی بعد از جدایی ناگهانی بنزما و انتقال او به الاتحاد فهرستی بلندبالا از مهاجمان مدنظرش را در اختیار باشگاه گذاشت، اما تنها مهاجمی که تا این لحظه جذب شده خوسلو بوده است. حالا که رئال مادرید احساس می‌کند فرصتی برای جذب کیلیان امباپه در تابستان جاری دارد همه نگاهش را به او معطوف کرده و نمی‌خواهد ستاره دیگری خریداری کند.

1890354

به این ترتیب آنچلوتی فصل آینده باید به عنوان جانشین کریم بنزما به خوسلو اکتفا کند. نقشه اولیه آنچلوتی که توسط او به فلورنتینو پرز اطلاع داده شده بود خرید هری کین و کای هاورتز بود.

حتی اگر رئال امسال تابستان موفق به جذب کیلیان امباپه بشود او گرهی از کار بسته خط حمله آنچلوتی باز نخواهد کرد، چرا که امباپه یک مهاجم تخصصی نیست و آنچلوتی به یک شماره 9 کلاسیک احساس نیاز می‌کند.

1890860

دیدگاه‌ها