کد خبر : 1946382 | 03 تیر 1402 ساعت 22:42 | 152.3K بازدید | 87 دیدگاه

یک جدایی مهم در شب شلوغ باشگاه تراکتور

با رسمی‌شدن حضور حسین پورحمیدی در تراکتور، محمدرضا اخباری در فهرست بازیکنان جداشده سرخپوشان تبریزی خواهد بود.

یک جدایی مهم در شب شلوغ باشگاه تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتور سرانجام تکلیف پست دروازه‌بانی خود را روشن کرد و حسین پورحمیدی را به خدمت گرفت تا محمدرضا اخباری نیز به در خروجی این باشگاه هدایت شود. این در حالی است که قرارداد اخباری با تراکتور به پایان رسیده بود، اما با پیشنهاد تمدید قرارداد، احتمال ادامه حضور او در تراکتور مطرح می‌شد.

اخباری که در دو دوره پیراهن قرمزهای تبریز را بر تن کرد، 140 بار در لیگ برتر برای این تیم دروازه‌بانی کرد تا باسابقه‌ترین گلر این تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران لقب بگیرد. او فصل گذشته و با توجه به نیمکت‌نشینی مهدی کیانی، رهبر نخست این تیم به شمار می‌رفت و عملکرد قابل قبولی هم داشت.

اما با این حال اوج‌گیری حسین پورحمیدی و قرارداد بلندمدت این دروازه‌بان با تراکتور باعث شد قرمزها از این پتانسیل خود استفاده کنند و پورحمیدی را برای فصل آینده در اختیار بگیرند.

نکته جالب در مورد جدایی محمدرضا اخباری این است که احتمالا مهدی کیانی و هادی محمدی، دو کاپیتان دیگر تی‌تی‌ها نیز از این تیم کنار خواهند رفت تا تراکتور شاهد وداع با سه کاپیتان خود باشد که البته با واکنش تندی از سوی طرفداران مواجه نشده و اغلب آنها به تصمیمات فنی خمس اعتماد کرده‌اند.

با جدایی اخباری حالا باید دید این دروازه‌بان چه مقصدی را برای خود انتخاب خواهد کرد و راهی چه تیمی خواهد شد.

دیدگاه‌ها