کد خبر : 1946499 | 04 تیر 1402 ساعت 13:59 | 39.1K بازدید | 14 دیدگاه

گل‌محمدی: این نفرات می‌توانند در آسیا مربیگری کنند

یحیی گل‌محمدی در مراسم اختتامیه کلاس مربیگری به تمجید از مربیان ایرانی پرداخت.

گل‌محمدی: این نفرات می‌توانند در آسیا مربیگری کنند

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس یکی از چهره‌های ویژه مراسم اختتامیه مربیگری B آسیا بود که در آن بازیکنان سابقی چون سیدجلال حسینی، حسین ماهینی و وریا غفوری شرکت داشتند. یحیی در حاشیه این مراسم گفت: این‌ها عرق دارند به وطن و تیم‌شان و اگر امکانات خوبی برای‌شان ارائه شود، می‌توانند نتایج خوبی را بگیرند و فوتبال‌های خوبی را از مربیان ایرانی دیده‌ایم. به جرات می‌توانم بگویم که اگر به مربیان ایرانی میدان داده شود می‌توانند در سطح آسیا مربیگری کنند و خیلی از مربیان ایرانی هستند که تاکتیک‌های خاص و منحصر به فرد خودشان را دارند و بازی کردن جلوی آنها برای تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس، استقلال و سپاهان واقعا سخت است.

ویدئو: 304167

یحیی ادامه داد: امروز هم شاهد حضور نسل جدیدی از مربیان بودیم که شخصا آینده خوبی را برای این مربیان متصور هستم. همچنین سطح C فوتسال بانوان که بالاترین سطح آسیا بود برگزار شد که برای‌شان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانند مدارج مربیگری و موفقیت‌های روز افزون بیشتری برای کشورمان به دست آورند.

یحیی گل‌محمدی که پیش‌تر در مورد پرسپولیس و شرایط این تیم صحبت کرده بود، در حاشیه این مراسم تنها در خصوص مربیگری حرف زد و راجع به تیمش گفت: قرار شد در مورد پرسپولیس صحبت نکنیم. صحبت‌های‌مان را کردیم‌.

ویدئو: 304173

دیدگاه‌ها