کد خبر : 1946524 | 04 تیر 1402 ساعت 15:23 | 402.9K بازدید | 191 دیدگاه

دو خرید در فهرست نکونام و دو تمدیدی

اولین روز نقل‌و‌انتقالات استقلال: 2+2 توافق

باشگاه استقلال روز نخست نقل و انتقالاتی خود را با جذب 2 بازیکن جوان و البته 2 تمدیدی آغاز کرده است.

اولین روز نقل‌و‌انتقالات استقلال: 2+2 توافق

به گزارش "ورزش سه"، نخستین فعالیت های استقلال در بازار نقل و انتقالات شروع شده است. مدیران باشگاه مطابق با لیست مورد نظر جواد نکونام، با چند گزینه وارد مذاکره شده اند که در مرحله اول، با 2 بازیکن جدید توافقاتی حاصل شده و البته 2 بازیکن نیز قرارداد خود را تمدید می‌کنند.

ابوالفضل جلالی که در دوران حضور ریکاردو ساپینتو چندان مورد توجه سرمربی پرتغالی قرار نگرفت و پس از فینال جام حذفی نیز قراردادش را فسخ کرد، پس از مذاکره و گفتگویی که با مدیران باشگاه داشت و پس از درخواست نکونام، در تیم ماندگار شد. پیش از این نیز شایعاتی در مورد پیوستن وی به پرسپولیس مطرح شده بود.

دیگر بازیکن تمدیدی استقلال نیز یک مدافع چپ‌پاست. جعفر سلمانی که قراردادش با آبی‌ها به پایان رسیده بود، در گفتگو با نکونام، به ماندن در این تیم ترغیب شد و قراردادش را تمدید کرد.

اما از میان بازیکنان جدید، مهدی ممی‌زاده، هافبک هجومی 23 ساله نفت آبادان، بازیکنی است که مورد نظر نکونام است و مذاکرات با وی آغاز شده است. صحبت‌های اولیه طرفین مثبت بوده و اگر توافق نهایی حاصل شود، او آبی پوش می‌شود.

1877648

دیگر خرید جدید نکونام برای استقلال، آریا برزگر، بازیکن فصل گذشته نفت مسجدسلیمان و عضو تیم امید ایران است. او که سابقه بازی در پرسپولیس را نیز دارد، چند سال پیش یکی از اهداف تابستانی آبی‌ها بود ولی در نهایت راهی تیم رقیب شد. برزگر نیز مورد توجه سرمربی جدید آبی‌ها قرار گرفته و صحبت.های طرفین مثبت بوده است.

در نهایت می‌توان گفت که استقلال در روز نخست نقل و انتقالاتی خود، پس از توافق با ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی برای تمدید قرارداد، با آریا برزگر و مهدی ممی‌زاده به توافقاتی دست یافته که در صورت نهایی شدن این موضوع، آنها قرارداد خود را با استقلال به امضا خواهند رساند.

دیدگاه‌ها