کد خبر : 1946556 | 04 تیر 1402 ساعت 17:27 | 25.5K بازدید | 15 دیدگاه

تایید گمانه‌زنی‌ها: بوسکتس مسی را می‌خواست نه پول

روز گذشته با تایید باشگاه اینترمیامی مشخص شد سرخیو بوسکتس رسما به این تیم پیوسته است. امروز جزئیات قراردادی که بین این ستاره اسپانیایی با اینترمیامی امضا شده منتشر شد.

تایید گمانه‌زنی‌ها: بوسکتس مسی را می‌خواست نه پول

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی با جذب دو ستاره سابق بارسلونا به خصوص با به خدمت گرفتن لیونل مسی همه نگاه‌ها را به خود جلب کرده است. دومین ستاره بارسایی که راهی این تیم آمریکایی شد سرخیو بوسکتس بود.

چند باشگاه از لیگ عربستان سعودی هم خواهان جذب بوسکتس بودند که اخیرا به دوران حضورش در بارسا پایان داده بود. با اینکه گفته می‌شود پیشنهاد سعودی‌ها بیشتر از پیشنهاد اینترمیامی بوده است اما بوسکتس در نهایت همبازی شدن با ستاره بزرگ آرژانتینی و هم‌تیمی سابقش لئو مسی را ترجیح داد و راهی میامی شد.

1888864

امروز جزئیاتی از قرارداد امضا شده بین بوسکتس و اینترمیامی منتشر شد. بوسکتس به ازای هر فصل بازی کردن با پیراهن این تیم 10 میلیون دلار دستمزد می‌گیرد و دومین دستمزد گران‌قیمت باشگاه متعلق به او خواهد بود. همان‌طور که انتظار می‌رود بیشترین دستمزد اینترمیامی متعلق به لئو مسی است. او هر فصل 54 میلیون دلار دستمزد می‌گیرد.

قرارداد بوسکتس با اینترمیامی سه فصل ادامه دارد و بخش باقی‌مانده فصل 2023 که در حال حاضر جریان دارد را هم شامل می‌شود. سرخیو تا سال 2025 در میامی زندگی خواهد کرد و پیراهن باشگاه اینترمیامی را به تن می‌کند.

در گزارش‌ها اشاره شده که بوسکتس به احتمال زیاد پیراهن شماره 5 تیم جدیدش را به تن خواهد کرد. پیراهنی که در بارسا هم می‌پوشید و با آن مشهور شده بود.

1884817

دیدگاه‌ها