کد خبر : 1946668 | 05 تیر 1402 ساعت 08:30 | 12.8K بازدید | 3 دیدگاه

حیدریان : کار دشواری در جام جهانی داریم

سرمربی تیم‌ ملی دانشجویان گفت: امیدوارم با آماده سازی مناسب راهی مسابقات شویم.

حیدریان : کار دشواری در جام جهانی داریم

به گزارش "ورزش سه" محمدرضا حیدریان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: طی چند هفته گذشته به تمام دانشگاه‌های کشور فراخوان زدیم و بازیکنان مختلف را زیر نظر گرفتیم تا تیمی شایسته راهی مسابقات دانشجویان جهان شود.

وی افزود: بازیکنان خوبی در جمع ما حضور دارند که از مدیران این باشگاه‌ها و مربیان آنها برای همکاری با تیم‌ملی دانشجویان تشکر می‌کنم و همچنین چند بازیکن جوان نیز شناسایی کردیم که امیدوارم آنها را به فوتسال لیگ برتر معرفی کنیم.

اسطوره فوتسال ایران تصریح کرد: تعدادی از باشگاه‌ها هیچگونه همکاری با ما نکردند اما با فدراسیون فوتبال مکاتباتی خواهیم داشت تا در صورت امکان باشگاه‌هایی که با ما تعامل دارند در برنامه بازی‌هایشان تغییراتی ایجاد شود. در حال حاضر شرایط خوبی داریم و امیدواریم در ادامه با آماده سازی مناسب راهی مسابقات جام جهانی شویم.

کاپیتان سابق تیم‌ ملی فوتسال، ادامه داد: روز گذشته با مس سونگون بازی کردیم و در تدارک یک تورنمنت چند جانبه با حضور باشگاه‌های لیگ برتری هستیم تا با انجام بازی‌های مناسب و در نهایت آمادگی لازم راهی روسیه شویم.

حیدریان در خصوص تیم‌های حاضر در مسابقات جام جهانی دانشجویی اظهار داشت: تیم‌های بسیار خوبی از جمله برزیل، روسیه، قزاقستان و... در این مسابقات حضور دارند و کار دشواری در پیش داریم، به مصاف کشورهایی خواهیم رفت که از فوتسال خوبی بهره می‌برند و به نظر می‌رسد شاهد حضور ستاره‌های جوان فوتسال دنیا در روسیه خواهیم بود.

وی گفت: مسابقات فوتسال دانشجویان جهان از ۲۸ مرداد ماه لغایت ۱٠ شهریور ماه به میزبانی کشور روسیه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها