کد خبر : 1946727 | 05 تیر 1402 ساعت 13:10 | 32.6K بازدید | 7 دیدگاه

برنامه تمرینی وحشتناک تن‌هاخ: بیچاره یونایتدی‌ها!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، برنامه تمرینی خاص و به شدت پرفشاری را برای بازیکنان این تیم طراحی کرده است.

برنامه تمرینی وحشتناک تن‌هاخ: بیچاره یونایتدی‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فصل گذشته نمایش قابل قبولی را در لیگ برتر انگلیس ارائه کرد و توانست تا مقطعی حتی در کورس قهرمانی هم حضور داشته باشد. 

با این حال، افت آنها در اواخر فصل باعث شد که شرایط به شکل دیگری پیش برود و شکست در فینال جام حذفی که فرصت آنها برای جلوگیری از رسیدن منچسترسیتی به رکورد سه‌گانه تاریخی شیاطین سرخ بود ناراحتی بسیاری را به همراه داشت. 

حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده که تن‌هاخ معتقد است که این تیم می‌تواند فصل آینده مدعی اصلی و جدی قهرمانی باشد و امیدوار است که شروع قدرتمندانه بازیکنانش در لیگ برتر زمینه چنین اتفاقی را فراهم کند.

1883026

او به همین دلیل برنامه تمرینی بسیار وحشتناک و شدیدی را از هفته اول جولای برای آنها در نظر گرفته تا بتواند زمینه پیشرفت بازیکنانش از نظر بدنی و روحی را فراهم کند و به آنها برای حفظ شرایط خوب‌شان حتی در مقطع پایانی فصل کمک کرده باشد. 

او از اعضای کادر فنی‌اش خواسته که زمینه تمامی این تمرینات را در اول جولای در مجموعه تمرینی یونایتد فراهم کنند و خودش هم از یک هفته پس از آغاز جولای در منچستر حاضر خواهد شد. 

گفته می‌شود او قصد دارد چهار روز در هفته جلسات تمرینی را در دو ساعت متفاوت برگزار کند و تمرکز اصلی در روزهای اول روی شرایط بدنی بازیکنان خواهد بود. نزدیکان یونایتد هفته اول تمرینات را «هفته جهنمی» توصیف کرده‌اند.

دیدگاه‌ها