کد خبر : 1946984 | 06 تیر 1402 ساعت 17:08 | 18.6K بازدید | 8 دیدگاه

آرزوی موفقیت برای پیکان دارم؛

فاضلی: به زودی تیم جدیدم را مشخص می‌کنم

گزینه سرمربیگری پیکان درباره مذاکره با این باشگاه و دلیل عدم توافق با خودروسازان توضیحاتی ارائه داد.

 فاضلی: به زودی تیم جدیدم را مشخص می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی که طی سالیان اخیر به‌عنوان مربی در تیم‌های تراکتور تبریز، آلومینیوم، نساجی مازندران، نفت مسجدسلیمان و ... حضور داشته و دو سال قبل هم در قامت سرمربی نساجی فعالیت می‌کرد، فصل گذشته را در جمع اراکی‌ها به همراه سید مهدی رحمتی پشت سر گذاشت ولی تاکنون تیم آینده‌اش را مشخص نکرده است.

فاضلی که در دو هفته اخیر یکی از جدی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری پیکان بود و در نهایت راهی این تیم نشد، در خصوص این اتفاق عنوان کرد: جلسه خیلی خوب و طولانی مدت با مدیران باشگاه پیکان داشتم و از اینکه بنده را جزو گزینه‌های خود قرار داده بودند، تشکر می‌کنم ولی شرایط برای حضورم در این تیم فراهم نشد.

او ادامه داد: برنامه خود را به مدیران باشگاه پیکان ارائه کردم و اتفاقا توافق خیلی نزدیک بود و احتمال داشت به جمع‌بندی نهایی برسیم ولی در نهایت شرایط فراهم نشد و باشگاه هم با آقای خطیبی به توافق رسید.

سرمربی سابق نساجی درباره انتخاب رسول خطیبی به‌عنوان سرمربی جدید پیکان گفت: برای آقای خطیبی که از مربیان جوان هستند، آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم ایشان و مجموعه بزرگ و حرفه‌ای باشگاه پیکان در فصل جدید موفق باشند و به اهداف‌شان برسند.

فاضلی درباره تیم آینده‌اش و پیشنهاداتی که دریافت کرده، گفت: منتظر تعیین تکلیفم با باشگاه پیکان بودم ولی نهایتا طی ۴۸ ساعت آینده تیمم را مشخص می‌کنم.

دیدگاه‌ها