کد خبر : 1947036 | 06 تیر 1402 ساعت 22:46 | 28.7K بازدید | 20 دیدگاه

پی‌اس‌جی، بایرن و یونایتد برتری خاصی نسبت به هم ندارند

جواب تاتنهام برای مشتریان کین آماده است

با اعلام آمادگی چند باشگاه مطرح برای جذب هری کین، دو مانع بزرگ سر انتقال او وجود دارد.

جواب تاتنهام برای مشتریان کین آماده است

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تاتنهام تصمیم خود را برای فروش هری کین در تابستان جاری نهایی کرده است.  بایرن مونیخ جدیدترین مشتری این بازیکن است که امروز پیشنهاد خود را به باشگاه تاتنهام ارائه کرد. این در حالی است که گفته می‌شود منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن نیز خواستار جذب ستاره خط حمله تیم ملی انگلیس هستند.

کین تا شروع فصل آینده 30 ساله خواهد شد، با این حال او تا کنون جامی در سطح باشگاهی یا بین المللی کسب نکرده است. او برای کسب موفقیت‌های بیشتر در اندیشه ترک تاتنهام است، باشگاه لندنی نیز با این اتفاق موافق است، اما قصد ندارد او را به رقیبان لیگ برتری بفروشد.

در حالی که برخی رسانه‌ها از ارائه پیشنهاد 60 میلیونی برای خرید کین از سوی بایرن خبر می‌دهند، میرر ادعا کرده که هنوز این پیشنهاد به صورت رسمی به تاتنهام ارائه نشده است. اما به هر حال باشگاه لندنی، اگر پیشنهادی هم دریافت می‌کند، جواب مشترکی برای خریداران مهاجم خود دارد که کین فروشی نیست.

این در حالی است که پاری‌سن‌ژرمن بعد از جدایی نیمار و لیونل مسی به دنبال تقویت خط حمله خود است و پیش از این برای جذب هری کین ابراز علاقه کرده است. منچستریونایتد نیز از دو سال پیش تلاش برای به خدمت گرفتن ملی‌پوش انگلیسی تاتنهام را آغاز کرده است.

از میان سه مشتری فعلی هیچ‌کدام برتری خاصی نسبت به یکدیگر ندارند، چرا که هر کدام با مخالفت‌های متفاوتی روبرو هستند. در شرایطی که تاتنهام حاضر نیست کین را به یونایتد بفروشد، خود این بازیکن نیز نمی‌خواهد فوتبال خود را در خارج از انگلیس دنبال کند. به این ترتیب گزینه مورد نظر کین، مطلوب باشگاه نیست و گزینه‌های مطلوب باشگاه نیز با اهداف او در تناقض است.

دیدگاه‌ها