کد خبر : 1947062 | 07 تیر 1402 ساعت 00:47 | 31.3K بازدید | 2 دیدگاه

ماموریت جدید پیرلو: احیای دوباره قهرمان اروپا

آندره آ پیرلو در آستانه پذیرفتن پیشنهاد سرمربیگری سمپدوریا قرار دارد.

ماموریت جدید پیرلو: احیای دوباره قهرمان اروپا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سمپدوریا که پیش از این فابیو گروسو را به عنوان سرمربی جدید خود در نظر داشت، بعد از عدم تمایل او برای این همکاری سراغ آندره آ پیرلو رفته است. ملی پوش سابق تیم ملی ایتالیا که عضو تیمی بود که قهرمان جام جهانی 2006 شد بعد از یک تجربه ناموفق در ترکیه ماموریت خواهد داشت تا سمپدوریا را به سری B برگرداند.

توتو مرکاتو گزارش داده که مدیران باشگاه سمپدوریا رضایت اولیه پیرلو را جلب کرده‌اند. آنها گزینه قرارداد دو ساله با قابلیت تمدید در سال سوم را به ستاره سابق فوتبال ایتالیا پیشنهاد داده‌اند.

این رسانه ایتالیایی از حصول توافق اولیه بین طرفین خبر داد و تاکید کرد که باشگاه سمپدوریا روی همکاری بلندمدت برای احیای دوباره تیم فوتبال خود که امسال به سری B سقوط کرد باز کرده‌اند و می‌خواهند به هر طریقی که شده رضایت او را جلب کنند.

1891919

حالا پیرلو بعد از دو سال باز هم فرصت بازگشت به ایتالیا را پیدا کرده است؛ او خیلی زود از هدایت تیم زیر 23 سال یوونتوس به هدایت تیم بزرگسالان ارتقا یافت و در فصل 21-2020 این تیم را در سری A چهارم کرد.

پیرلو بعد از ترک ایتالیا راهی ترکیه شد و تجربه ناموفقی در کاراگمرک داشت که به فسخ قراردادش انجامید و حالا آماده می‌شود تا در بازگشت به فوتبال ایتالیا برای احیای قهرمان سال‌های دور چمپیونزلیگ که غرق در مشکلات متعدد است تلاش کند.

دیدگاه‌ها