کد خبر : 1947116 | 07 تیر 1402 ساعت 11:04 | 34.2K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت ستاره جنجالی به یونایتد منتفی شد

پیراهن‌های منچستریونایتد با نام میسون گرین‌وود در وب‌سایت آن‌ها موجود نیست.

بازگشت ستاره جنجالی به یونایتد منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پیراهن‌های چاپ‌شده با نام میسون گرین‌وود را در وب‌سایت رسمی خود قرار نداده است.

آینده این بازیکن در اولدترافورد علی‌رغم اینکه اتهامات تجاوز و حمله علیه او توسط دادستانی در فوریه 2023 لغو شد، همچنان نامشخص است.

این ملی پوش انگلیسی از 22 ژانویه 2022 برای شیاطین سرخ بازی نکرده، اما در پایان فصل گذشته در لیست بازیکنان باشگاه باقی ماند و همین موضوع گمانه‌زنی‌ها در مورد حضور این بازیکن در یونایتد را برانگیخت. او اخیراً در حال تمرینات شخصی دیده شده بود.

1891997

با وجود محرومیت او با دستمزد کامل، شماره 11 گرین‌وود علی‌رغم اینکه 18 ماه است برای باشگاه بازی نکرده، هنوز تغییری نکرده است.

گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه آینده گرین‌وود در جای دیگری نهفته است و گزارش‌ها حاکی از آن است که او تا پایان قراردادش برای قرارداد قرضی خارج از اولدترافورد آماده است.

قرارداد فعلی او با شیاطین سرخ در تابستان 2025 به پایان می‌رسد، در حالی که باشگاه او هنوز در حال بررسی است تا تصمیم بگیرد با این بازیکن چه کند.

1891996

به این ترتیب، یک گزینه سفارشی‌سازی در وب‌سایت باشگاه برای هوادارانی وجود داشت که می‌خواستند پیراهن خود را با نام بازیکنان تیم شخصی‌سازی کنند. نکته جالب اینکه پیراهن شماره 15 مارسل سابیتزر برای جدیدترین لباس آن‌ها موجود است.

سابیتزر در ژانویه از بایرن مونیخ به صورت قرضی به خدمت گرفته شد و در مدت کوتاهی که در فصل گذشته حضور داشت عملکرد مناسبی برجای گذاشت. با این حال، ادامه همکاری او میسر است و برخلاف شایعات جدایی‌اش منتفی شد.

دیدگاه‌ها