کد خبر : 1947172 | 07 تیر 1402 ساعت 14:25 | 62K بازدید | 16 دیدگاه

دلیل اصلی تغییر عقیده بروزوویچ

مودریچ رفیقش را به بارسلونا می‌برد

لوکا مودریچ احتمالا خودش هم نمی‌داند چه نقشی در تغییر عقیده مارسلو بروزوویچ برای رد پیشنهاد النصر داشته است. او حالا منتظر پیشنهاد رسمی بارسلوناست.

مودریچ رفیقش را به بارسلونا می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، بروزوویچ این فصل به دلیل مصدومیت و با نظر سیمونه اینزاگی فرصت زیادی برای حضور در میدان پیدا نکرد. 

او به این نتیجه رسید که بهترین تصمیم این است که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از اینتر جدا شود و گزینه‌هایی را که برای فصل آینده در اختیار دارد بررسی کند.

1891030

جدی‌ترین گزینه برای او بارسلونا بود. ژاوی هرناندز علاقه زیادی به این بازیکن دارد و از مدیران بارسا خواسته بود که نهایت تلاش‌شان را برای جذب او به کار بگیرند. با این حال، ارائه پیشنهاد از سوی باشگاه النصر باعث شد شرایط تا حد قابل توجهی تغییر کند و مدیر برنامه‌های این ستاره کروات او را برای پذیرفتن پیشنهاد هنگفت این باشگاه عربستانی تحت فشار قرار داده است.

بسیاری از رسانه‌ها سه روز پیش اعلام کردند که کار انتقال بروزوویچ به النصر تمام شده و او از فصل آینده قرار است با پیراهن این تیم و در کنار کریستیانو رونالدو به میدان برود اما دیروز اعلام شد که بروزوویچ پیشنهاد النصر را رد کرده و منتظر است تا پیشنهاد رسمی بارسا به اینتر ارائه شود. 

1891809

آ اس در این رابطه گزارش داد که لوکا مودریچ با تمدید قراردادش و رد پیشنهادات سعودی نقش مهمی در تغییر عقیده بروزوویچ داشته است. هم‌تیمی مودریچ در تیم ملی کرواسی به این نتیجه رسید وقتی مودریچ 37 ساله خود را دارای توانایی برای رقابت در بالاترین سطح فوتبال اروپا می‌داند، او با 30 سال سن نباید به خاطر پول راهی النصر شود.

پیشنهاد این باشگاه 20 میلیون یورو خالص برای هر فصل و قراردادی دو ساله بود که نه پیشنهاد اینتر و نه بارسا حتی نزدیک به این رقم نیستند. بروزوویچ با الگو قرار دادن مودریچ می‌خواهد همچنان در اروپا به فوتبال ادامه دهد و منتظر بارسا خواهد ماند.

دیدگاه‌ها