کد خبر : 1947222 | 08 تیر 1402 ساعت 02:15 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

رودی گارسیا:

موسیقی ناپولی‌ شما را به رقصیدن وادار می‌کند

رودی گارسیا، سرمربی جدید ناپولی‌ این تیم را به یک موسیقی پرشور تشبیه کرد.

موسیقی ناپولی‌ شما را به رقصیدن وادار می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رودی گارسیا درباره ورودش به ناپولی، فضای شهر و هیجانش برای فصل آینده صحبت کرد.

سرمربی 59 ساله فرانسوی یک انتخاب غافلگیرکننده برای جانشینی لوچانو اسپالتی بود که در پایان فصل پارتنوپی را ترک کرد و می‌خواست یک سال از فوتبال دور باشد.

آخرین تجربه سرمربیگری گارسیا، حضور 9 ماهه در عربستان سعودی با النصر بود، جایی که او در 23 بازی خود در لیگ میانگین 2.30 امتیاز در هر بازی کسب کرد. او در اواسط آوریل برکنار شد.

گارسیا در صحبت با بخش رسانه‌‌ای ناپولی، ابتدا در مورد احساس پیوستن به این باشگاه صحبت کرد:"احساسات خوبی دارم، استقبال گرمی از من صورت گرفت، از هواداران تشکر می‌کنم. به محض ورود به شهر، پرچم ها و بنرهای اسکودتو را دیدم و باید بگویم که چیز زیبایی بود. می توانید ببینید که اینجا صحبت می کنید، غذا می خورید و فوتبال را زندگی می کنید و این چیزی است که من خیلی دوست دارم."

1892157

او انتظارات خود را برای اولین بازی در ورزشگاه مارادونا توصیف کرد:"می‌دانم که هواداران ناپولی می‌توانند با تحت فشار قرار دادن حریفان و روحیه دادن به بازیکنانشان تأثیر زیادی داشته باشند. نمی‌توانم صبر کنم تا اولین بازی خانگی را تجربه کنم. ناپولی یک موسیقی شاد و پرشور است که شما را به رقصیدن و گلزنی وادار می‌کند."

این مربی فرانسوی درباره شناخت خود از شهر و اطراف آن صحبت کرد. گارسیا گفت:"در گذشته من از پمپئی بازدید کرده‌ام، ساحل آمالفی را دیده‌ام که دیوانه کننده است. من هرگز به تور گردش در ناپل نرفته‌ام، در گذشته این تور پیچیده بود، شاید علاقه داشتم این کار را انجام بدهم، اما هرگز به عنوان مربی ناپولی به انجام آن فکر نمی‌کردم. پیچیده خواهد بود، اما به هر حال این کار را انجام خواهم داد. وقتی کارم را خوب انجام دادم و استراحت کردم، می‌روم و شهر و کامپانیا را کشف می‌کنم."

در نهایت گارسیا برای هواداران ناپولی پیام فرستاد:"یک سلام بزرگ و تشکر از استقبال شما. تمام تلاشم را می‌کنم تا هواداران را خوشحال ببینم."

گارسیا تجربه حضور در سری A را دارد و از جولای 2013 تا ژانویه 2016 دو سال و نیم در رم حضور داشته است.

دیدگاه‌ها