کد خبر : 1947225 | 07 تیر 1402 ساعت 18:03 | 64.7K بازدید | 20 دیدگاه

رفع یک ابهام بزرگ درباره بازیکن محبوب عطایی

با اعلام رضا مومنی مقدم، بازیکن جوان تیم ملی والیبال ایران یعنی پوریا حسین خانزاده از دور دوم مسابقات قهرمانی جهان به تیم ملی جوانان ملحق خواهد شد.

رفع یک ابهام بزرگ درباره بازیکن محبوب عطایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در دو هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها نتوانست نتایج خوبی به ثبت برساند و انتظارات هواداران این ورزش پرطرفدار را برآورده کند. تیم بهروز عطایی تا حدود زیادی شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی مسابقات از دست داده‌ اما هفته سوم باقی مانده و هنوز هیچ چیز به شکل صد درصد قطعی نیست.

پوریا حسین خانزاده یکی از ستاره‌های نوظهور والیبال ایران بوده که در فصل گذشته لیگ برتر با لباس هراز آمل به میدان رفت و اتفاقاً موفق شد در پایان لیگ عنوان پدیده فصل را از آن خود کند.

همین عملکرد فوق العاده خانزاده باعث شد که او به تیم ملی والیبال نیز دعوت شود و جالب اینکه در دو هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها اکثراً جزو بازیکنان شروع کننده تیم ملی بوده و بهروز عطایی اعتقاد ویژه‌ای به او دارد.

با این حال یک ابهام درباره پوریا حسین خانزاده وجود داشت و آن هم این بود که آیا او با شروع مسابقات جوانان قهرمانی جهان به تیم ملی جوانان ایران ملحق خواهد شد یا خیر. در همین راستا رضا مومنی مقدم سرمربی تیم ملی جوانان امروز در تمرین تیم ملی که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد تایید کرد که خانزاده از دور دوم مسابقات قهرمانی جهان به تیمش ملحق خواهد شد تا این ابهام برطرف شود.

دیدگاه‌ها