کد خبر : 1947251 | 07 تیر 1402 ساعت 19:40 | 24.6K بازدید | 9 دیدگاه

برای ربیعی بهترین آرزوها را دارم؛

واکنش حدادی‌فر به فرآیند انتخاب سرمربی ذوب‌آهن

قاسم حدادی‌فر می‌گوید اگرچه با مدیران ذوب‌آهن برای قبول سرمربیگری تیم فوتبال باشگاه مذاکره کرده، اما شرایط همکاری را مساعد ندیده است.

واکنش حدادی‌فر به فرآیند انتخاب سرمربی ذوب‌آهن

به گزارش "ورزش‌ سه"، محمد ربیعی در شرایطی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن انتخاب شد، که بسیاری فکر می‌کردند کار حضور قاسم حدادی‌‎فر به عنوان سرمربی جدید سبزپوشان تمام شده است.
به همین دلیل پس از رسمی شدن حضور محمد ربیعی در اردوی ذوب‌آهن و مراسم معارفه این بازیکن که صبح امروز در اصفهان و با حضور مقامات باشگاه برگزار شد، تماسی برقرار کردیم با قاسم حدادی‌فر و او ضمن تبریک به سرمربی جدید تیم، توضیحاتی درباره اتفاقات روزهای اخیر ارائه کرد.

*برای محمد ربیعی آرزوی بهترین‌ها را دارم 
شروع صحبت‌های کاپیتان و مربی سابق ذوب‌آهن اینطور بود: «در ابتدا آرزوی همه ما سربلندی و موفقیت ذوب آهن است و برای محمد ربیعی عزیز بهترین‌ها را آرزومندم. در ارتباط با شرایط خودم باید بگویم که من به اصولی معتقد هستم و نمی‌خواستم که از چارچوبی که دارم، خارج شوم. به خاطر همین اجازه ندادم شروع کارم در حرفه سرمربیگری از مسیر غیر حرفه‌ای و ورزشی و اخلاقی رقم بخورد.»

*به جلسه‌ای دعوت شدم که شرکت در آن توجیه نداشت 
حدادی‌فر سپس به مذاکرات خود با مدیران باشگاه اشاره کرد: «شرایط مذاکرات تقریبا خوب پیش می‌رفت، تا از طرف مدیریت محترم کارخانه به جلسه‌ای دعوت شدم که این جلسه نه از لحاظ اخلاقی و نه از لحاظ حرفه‌ای فوتبال و مدیریتی جای توجیه و استدلال نداشت؛ به خاطر همین در این جلسه شرکت نکردم. بعد از این موضوع روند مذاکرات متوقف شد، که باعث ناراحتی مدیریت کارخانه شده بود.»

*به دوستان نزدیکم گفته بودم امکان همکاری وجود ندارد
حدادی‌فر ادامه می‌دهد: «حتی من به دوستان نزدیک خودم هم گفته بودم که با این شرایط امکان کار وجود ندارد، چون واقعا در این ارتباط مسئولین و ارکان باشگاه کنار گذاشته شده بودند و کار از مسیر دیگری دنبال می‌شد. در تمامی سال‌های حضورم تمام هدفم دفاع از منافع ذوب‌آهن، باشگاه و بازیکنان بوده و در نهایت تصمیم گیری با آنهاست.»

*هواداران ذوب‌آهن یک بار دیگر من را شرمنده کردند
بخش پایانی صحبت‌های حدادی‌فر هم اینطور مطرح شد: «در آخر از یکایک هواداران عزیز عاشق ذوب آهن که در روزهای اخیر بار دیگر مرا شرمنده محبت‌شان کردند، بی‌نهایت سپاسگزارم و مطمئنم از این زمان به بعد حامی تیم خودشان در مسیر پیش رو خواهند بود.»

دیدگاه‌ها