کد خبر : 1947355 | 08 تیر 1402 ساعت 14:05 | 36.4K بازدید | 5 دیدگاه

برای خرید کاراسکو

بارسلونا قید خرید ستاره اتلتیکو را زد

بارسلونا تنها یک روز دیگر فرصت دارد که بند خرید 19 میلیون یورویی یانیک کاراسکو را فعال کند ولی طبق ادعای اسپورت آن را فعال نخواهد کرد.

بارسلونا قید خرید ستاره اتلتیکو را زد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس بندی که در قرارداد انتقال ممفیس دیپای از بارسا به اتلتیکو گنجانده شده، یانیک کاراسکو می‌تواند در تابستان با 19 میلیون یورو از اتلتیکو به بارسا برود. بارسا امیدوار بود که بتواند این بازیکن را زمستان با ممفیس دیپای معاوضه کند، اما موفق به انجام این کار نشد.

1889848

در بارسلونا برای فعال کردن این بند تردید دارند و مهمتر از همه اینکه تنها یک روز دیگر فرصت دارند تا در مورد ستاره بلژیکی تصمیم نهایی را بگیرند. اسپورت نوشته که فعلا همه چیز حکایت از این دارد که بارسلونا این بند را فعال نخواهد کرد و اتلتیکو نیز مطمئن است از 12 روز دیگر کاراسکو در اولین تمرین پیش فصل حاضر خواهد بود.

کاراسکو که تنها یک سال دیگر با اتلتیکو قرارداد دارد، اخیرا به باشگاه اطلاع داده که پیشنهاداتی که برای او می رسند را بررسی کرده و جدی بگیرند چون هدفش جدایی است. بند فسخ او 60 میلیون یورو است و هیچ باشگاهی آن را فعال نخواهد کرد. در واقع تنها راه جدایی کاراسکو مذاکره مستقیم با اتلتیکو و توافق روی رقم انتقال است. 

دیدگاه‌ها