کد خبر : 1947360 | 08 تیر 1402 ساعت 14:46 | 46.6K بازدید | 8 دیدگاه

مخالفت تن هاخ با فروش ستاره جنجالی یونایتد

اریک تن هاخ تمایلی به فروش میسون گرین‌وود ندارد و ترجیح می‌دهد او با قراردادی قرضی از باشگاه جدا شود.

مخالفت تن هاخ با فروش ستاره جنجالی یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن هاخ تصمیم گرفته میسون گرین‌وود، مهاجم منچستریونایتد به صورت قرضی به جای فروش دائمی در فصل آینده از تیمش دور باشد.

گرین‌وود در ماه فوریه اتهامات مربوط به تجاوز را رد کرد اما یونایتد از آن زمان تحقیقات داخلی خود را انجام داده  و این بازیکن 21 ساله به همین دلیل هنوز برای این تیم به میدان نرفته است.

شیاطین سرخ در حال بررسی گزینه ها هستند و این فرصت را دارند که گرین‌وود را به صورت قرضی منتقل کنند یا او را به فروش برسانند.

با این حال، تن هاخ تمایلی ندارد که او را برای همیشه از دست بدهد و ترجیح می دهد به جای آن، مهاجم را به طور موقت در تیم دیگری بازی کند.

1892415

میل اسپورت اوایل این ماه فاش کرد که یونایتد در نظر دارد گرین‌وود را به صورت قرضی یک فصل به تیم دیگری در سطح قاره اروپا بفرستد و ایتالیا، اسپانیا و ترکیه به عنوان سه مقصد محتمل او در نظر گرفته می‌شوند.

یونایتد در فصل گذشته کمترین گیلزن را در بین 6 تیم برتر داشت و در تابستان امسال به دنبال جذب یک مهاجم است. اگر آن‌ها تصمیم به حفظ این بازیکن بگیرند، گرین‌وود می‌تواند به پیشرفت آن‌ها کمک کند، زیرا در 135 بازی 29 گل برای باشگاه به ثمر رسانده بود.

او 2 سال از قراردادش باقی مانده و یونایتد می تواند قراردادش را 12 ماه دیگر تمدید کند. با وجود اینکه 18 ماه برای یونایتد بازی نکرده و نام او بین پیراهن‌های فصل آینده هم دیده نمی‌شود.

گرین‌وود قبلاً به دوستانش اطلاع داده بود که انتظار ندارد دیگر برای باشگاه دوران کودکی‌اش بازی کند. اما به نظر می رسد تن هاخ می خواهد قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد گرین‌وود، مدتی برای او فراهم کند و تمایل دارد تا او دوباره به این تیم برگردد.

دیدگاه‌ها