کد خبر : 1947369 | 08 تیر 1402 ساعت 15:45 | 64.4K بازدید | 10 دیدگاه

لوکاس در تست پزشکی

خرید جدید پی اس جی وارد پاریس شد

لوکاس هرناندز برای حضور در تست‌های پزشکی پی اس جی امروز وارد پاریس شد.

خرید جدید پی اس جی وارد پاریس شد

به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته لوکاس هرناندز به رؤسای بایرن اطلاع داد که قرارداد خود را که تا سال 2024 اعتبار دارد تمدید نخواهد کرد و می‌خواهد فوراً مونیخ را ترک کند. پاری سن ژرمن قصد دارد هرناندز را با قراردادی چهار ساله و دستمزد بیشتر از بایرن (بیش از 15 میلیون یورو در سال) جذب کند. هفته قبل بیلد نوشت که تلاش‌های بایرن برای راضی کردن لوکاس به تمدید نتیجه نداده و آنها تسلیم شده‌اند. 

1892436

دقایقی پیش مارکا نوشت لوکاس هرناندز تا ساعاتی دیگر بازیکن جدید پاری سن ژرمن خواهد شد. این مدافع فرانسوی امروز به پاریس سفر کرده تا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد. ایده پاریسی‌ها این است که لوکاس فردا برای سه فصل به اضافه یک فصل اختیاری قراردادش را امضا کند.

1891433

این انتقال با رقمی نزدیک به 50 میلیون یورو نهایی خواهد شد. در ابتدا صحبت از 40 میلیون یورو بود، اما توافق پیچیده شد؛ زیرا بایرن پول بیشتری می‌خواست. تیم آلمانی برای خرید کیم مین جائه کره‌ای از ناپولی، همین 50 میلیون را پرداخت خواهد کرد.

لوکاس گران‌قیمت‌ترین مدافع تاریخ بایرن است که برای خرید او 80 میلیون یورو هزینه شد. ستاره سابق اتلتیکو ولی نتوانست در مونیخ بدرخشد و مصدومیت‌های متوالی هرگز اجازه نداد تا او ارزش‌های واقعی خود را ثابت کند.

دیدگاه‌ها