کد خبر : 1947420 | 08 تیر 1402 ساعت 21:00 | 117.4K بازدید | 70 دیدگاه

روز پرحاشیه در کمپ حجازی

سیلی بر صورت هوادار، رسوایی بود!

اولین جلسه تمرینی استقلال با جواد نکونام، حواشی و اتفاقات عجیب و غریبی را به دنبال داشت که حسابی در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد.

سیلی بر صورت هوادار، رسوایی بود!

به گزارش "ورزش سه"، پس از تأخیر 24 ساعته‌ای که برای شروع تمرینات استقلال در نظر گرفته شد، آبی پوشان امروز کار خود را از حوالی ساعت هجده در زمین تمرین کمپ مرحوم ناصر حجازی آغاز کردند و شاید تصورش را هم نمی‌کردند که روز پرحاشیه و عجیبی در انتظار آنها باشد. 
با اعلام باشگاه استقلال، این تمرین با حضور علاقه‌مندان به تیم و اصحاب رسانه برگزار شد و همانطور که انتظار می‌رفت، کمپ مرحوم ناصر حجازی روز شلوغی را سپری کرد و هواداران زیادی خود را به محل تمرین رساندند و طبیعی بود که شاهد تنش‌هایی روی سکوها باشیم. 

1892557
1892556
1892555

نخستین اتفاق عجیب، خارج از محل تمرین آبی‌ها رخ داد. جایی که چند بنر برای حمایت و تشکر از مدیران باشگاه، روی بخشی از فنس‌های کمپ نصب شده بود. در این بنرها و خطاب به حجت کریمی، از جمله "سرپرست مدیرعاملی دلسوز و جان نثار استقلال" استفاده شده بود. بنر دوم که ابعاد بزرگتری داشت، تصویری از لحظه اهدای پیراهن شماره 6 استقلال توسط کریمی به نکونام بود و بنر سوم نیز برای علی امیری نصب گردید که متن "قائم مقام زحمتکش و توانمند استقلال" روی آن نوشته شده بود. 
انتشار تصاویری از این بنرهای عجیب آن هم در روزهایی که هواداران بابت مشکلات مالی، طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی و حذف از آسیا نسبت به عملکرد مدیران انتقاد شدیدی دارند، با واکنش‌های گسترده‌ای همراه بود. این مسئله سبب گردید تا پس از دقایقی، یکی از هواداران استقلال، بنرها را پاره کند. این فرد با اعلام اینکه این القاب تنها شایسته افرادی مثل پورحیدری و حجازی است این پوسترها را پاره کرد. 
حضور محمد نوازی و غیبت مهدی هاشمی نسب در اولین جلسه تمرینی، از اتفاقات امروز بود. گفته می‌شود که هاشمی نسب برای حضور در کنار آبی‌ها دچار مشکلاتی شده که اگر این مسائل حل نشود، حضور او در کادر فنی آبی‌ها منتفی می‌شود. البته هواداران بی‌توجه به همه این مسائل در حال تشویق تیم بودند، به‌خصوص که استقلال امسال با نکونام تیمی کنجکاوی‌برانگیز است. 
اما در خلال تمرین ناگهان اتفاق عجیبی افتاد و پس از گذشت دقایقی فضای روی سکوهای کمپ حجازی ملتهب شد و هواداران به سردادن شعار علیه حجت کریمی پرداختند. علاقه‌مندان به استقلال یکصدا خواهان اخراج کریمی شدند و بالا گرفتن شدت اعتراضات سبب شد تا سرپرست آبی‌ها تصمیم به ترک محل تمرین بگیرد. 

1892570
1892569
1892568
1892567
1892566

پس از آن بود که اتفاقات زشت و تأسف باری روی سکوها رخ داد. تعدادی از لیدرهای باشگاه استقلال و یک فرد شناخته شده از طریق سکوهای سیمانی وارد قسمت جایگاه هواداران شده و با الفاظ نامناسبی خواستار پایان دادن به شعارها علیه مدیریت باشگاه شدند. 
اما در شرایطی که تماشاگران در برابر این تهدیدها بی‌اعتنا بودند، درگیری‌های فیزیکی آغاز شد. این فرد به سمت یکی از هواداران معترض هجوم برد و با لگد ضربه‌ای را به پشت او وارد کرد. در ادامه نیز یکی از لیدرهای باشگاه، با کف دست ضربه شدیدی را به صورت این هوادار وارد کرد و این هوادار نگون‌بخت را از صحنه فراری داد تا لحظه‌ای باورنکردنی در کمپ حجازی شکل بگیرد. 
نکته عجیب‌تر انتشار تصاویری از گپ و گفت دوستانه کریمی با این افراد در ابتدای تمرین است که باعث خشم بیشتر هواداران استقلال شده است. اتفاقی که می‌تواند تبعات بیشتری هم برای سرپرست مدیریت عاملی استقلال داشته باشد که چه بهتر که به جای" نثار جان" کمی تدبیر در کار به خرج بدهد.

دیدگاه‌ها