کد خبر : 1947430 | 08 تیر 1402 ساعت 22:30 | 77.7K بازدید | 3 دیدگاه

کولمن وارد پانزدهمین سال حضورش در اورتون شد

تمدید قرارداد کاپیتان ابدی لیگ برتر (عکس)

شیموس کولمن با تمدید یک ساله قرارداد خود با اورتون مدت حضورش در این تیم را به 15 سال رساند.

تمدید قرارداد کاپیتان ابدی لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان انگلیسی اورتون با امضای قرارداد جدیدی که تا پایان فصل آینده اعتبار دارد وارد پانزدهمین سال حضور خود در تیم آبی پوش لیورپول شد. شیموس کولمن 34 ساله هفته آینده بعد از پایان تعطیلات به کمپ تمرینی اورتون باز خواهد گشت تا تمرینات بازتوانی خود را پیگیری کند. او در بازی فصل گذشته مقابل لسترسیتی مصدوم شده بود.

1892597

کوین تلول، مدیر فوتبال اورتون با اعلام خبر بالا گفت: "کلمن یکی از معتبرترین چهره‌های فوتبال است و به همین دلیل به شدت در بین اورتونی‌ها محبوبیت دارد. او عاشق باشگاه است و هر بار پیراهن اورتون را به تن می‌کند با تمام وجود بازی می‌کند. او نماد یک بازیکن حرفه‌ای و رهبر تیم است."

شیموس کولمن 14 سال پیش به اورتون پیوست و از سال 2019 بازوبند کاپیتانی را به دست دارد. او در این مدت 409 بازی برای اورتون انجام داده است و یکی از محبوب‌ترین چهره‌های این تیم به شمار می‌رود.

1892595
باشگاه اورتون با انتشار کلیپی کوتاه در توئیتر از تمدید قرارداد کاپیتان خود خبر داد که 14 سال پیش اولین بازی خود را برای این تیم انجام داده بود.

کاپیتان اورتون بعد تمدید قراردادش گفت: "از همان 14 سال پیش که به اورتون پیوستم هواداران حمایت شگفت انگیزی از من و خانواده‎‌ام داشته‌اند. هیچ گاه نمی‌توانم این را انکار کنم که چقدر خوش شانس هستم که چنین جایگاهی در اورتون دارم. این شامل افتخاراتی چون به دست بستن بازوبند کاپیتانی اورتون نیز می‌شود."

دیدگاه‌ها