کد خبر : 1947475 | 09 تیر 1402 ساعت 10:17 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

شمسایی: از جشنواره رسانه‌های ورزشی استقبال می‌کنیم

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پنجمین نشست انجمن مدیران رسانه‌های ورزشی ایران، وجود تشکل‌های قدرتمندِ صنفی را لازمه پویایی رسانه‌ها دانست.

شمسایی: از جشنواره رسانه‌های ورزشی استقبال می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از روابط‌ عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، ایمان شمسایی ضمن قدردانی از عملکرد انجمن مدیران رسانه‌های ورزشی و دغدغه‌مندی که اعضای آن طی سال‌های گذشته درخصوص مسائل صنفیِ رسانه‌های ورزشی داشته‌اند، از اهتمام مجموعه معاونت امور مطبوعاتی بر حمایت از این انجمن و دیگر تشکل‌های فعال رسانه‌ای خبر داد.

شمسایی در پاسخ به پیشنهاد برگزاری جشنواره رسانه‌های ورزشی در سال‌ جاری از سوی انجمن مدیران رسانه‌های ورزشی ایران گفت: از برگزاری چنین جشنواره‌ای استقبال می‌کنیم.

مدیرکل رسانه‌های داخلی، وجود تشکل‌های صنفیِ قدرتمند را لازمه داشتن رسانه‌های فعال و پویا دانست و گفت: از این پس  بسیاری از امور مربوط به رسانه‌های ورزشی را از طریق انجمن مدیران رسانه‌های ورزشی ایران دنبال خواهیم کرد.

پنجمین جلسه انجمن مدیران رسانه‌های ورزشی ایران، پیش از ظهر امروز ٨ تیر ماه در حاشیه نمایشگاه الکامپ و در غرفه آنتن با حضور علی اصغر پورمحمدی رئیس اسبق شورای سیاست‌گذاری ورزش صدا و سیما و ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

دیدگاه‌ها