کد خبر : 1947491 | 09 تیر 1402 ساعت 12:08 | 35.6K بازدید | 7 دیدگاه

تنها مانع نهایی شدن حضور انریکه در پی‌اس‌جی

لوئیس انریکه پیشنهاد هدایت پاری‌سن‌ژرمن را قبول کرده و قرارداد دو ساله او به زودی نهایی می‌شود.

تنها مانع نهایی شدن حضور انریکه در پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در فصل جدید چهره‌ای دگرگون شده خواهد شد. جدایی نیمار، لیونل مسی و سرخیو راموس قطعی شده و مارکو وراتی نیز در آستانه جدایی قرار دارد. پاریسی‌ها علاوه بر برنامه‌ریزی برای جذب جانشینان مناسب برای این ستاره‌ها در حال نهایی کردن قرارداد سرمربی جدید خود نیز هستند.

کریستوف گالتیه نتوانست انتظارات را در PSG برآورده کند و مالکان قطری این باشگاه قصد دارند با پرداخت 6 میلیون یورو غرامت، عذر او را یک فصل زودتر از پایان قراردادش بخواهند؛ لوئیس انریکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا، انتخاب پاریسی‌ها برای جانشینی سرمربی اخراجی‌شان است.

انریکه طی روزهای اخیر با سفر به پاریس مذاکرات خود را با سران پاری‌سن‌ژرمن پیش برده و ضمن بازدید از کمپ تمرینی جدید باشگاه در مورد خریدها و دستیاران خود نیز مشاوره‌هایی به باشگاه ارائه کرده است.

منابع خبری فوتبال اروپا صبح امروز از قطعی شدن حضور انریکه در پاریس خبر دادند؛ آنها با تایید توافق دو ساله طرفین تاکید کرده‌اند که قرارداد سرمربی جدید پاریسی‌ها به زودی نهایی خواهد شد. البته هواداران پاریس تا زمانی که جدایی گالتیه قطعی نشود باید منتظر بمانند.

دیدگاه‌ها