کد خبر : 1947505 | 09 تیر 1402 ساعت 14:04 | 42.1K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره‌های این روزهای نوکمپ روی جرثقیل!

کارگران ساختمانی حاضر در پروژه نوسازی نوکمپ از حضور در این ورزشگاه تاریخی نهایت استفاده را می‌برند.

ستاره‌های این روزهای نوکمپ روی جرثقیل!

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان فصل 23-2022 روند بازسازی ورزشگاه نوکمپ با شتابی باورنکردنی در حال انجام است تا پروژه طبق زمان‌بندی تعیین شده توسط باشگاه بارسلونا به پایان برسد. خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در بازدید روز گذشته خود از این روند ابراز رضایت کرد.

تقریبا هر آن چه که در نوکمپ قدیمی وجود داشت نوسازی خواهد شد و سرعت کار به گونه‌ای است که باشگاه بارسلونا امیدوار است نوکمپ جدید را در نوامبر 2024 به مناسبت صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس باشگاه رونمایی کند.

کارگران شرکت ساختمانی لیماک که اجرای پروژه نوسازی نوکمپ را به عهده دارد با توجه به جذابیت موضوع چند عکس و ویدیو از روند بازسازی ورزشگاه خانگی بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

کارگرانی که پیش از این معمولا آسمان خراش می‌ساختند حالا فرصت پیدا کرده‌اند تا در یکی از تاریخی‌ترین مکان‌های فوتبال دنیا اثری ماندگار ثبت کنند. در جالب‌ترین ویدیوی منتشر شده، چند کارگر را در حال شبیه سازی مراسم شروع بازی می‌بینیم؛ آنها با عبور از رختکن نوستالژیک نوکمپ وارد زمین می‌شوند تا حسی را تجربه کنند که بسیاری از بزرگان تاریخ آن را تجربه کرده‌اند.

همچنین عکس‌های یادگاری در پشت بام ورزشگاه، با ژست‌هایی که معمولا ستاره‌های محبوب کاتالان آن را مقابل هزاران هوادار اجرا می‌کنند نیز از پرتکرارترین محتواهایی است که کارگران ساختمانی نوکمپ از فرصت استفاده کرده و آنها را ثبت کرده‌اند.

دیدگاه‌ها