کد خبر : 1947550 | 09 تیر 1402 ساعت 18:35 | 71K بازدید | 27 دیدگاه

هدیه غیرمنتظره برای ستاره جوان تیم ملی

با توجه به صادر شدن ویزای بردیا سعادت به نظر می‌رسد که او در هفته سوم بالاخره لباس تیم ملی را بر تن خواهد کرد.

هدیه غیرمنتظره برای ستاره جوان تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، نهایتاً دقایقی پیش فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد که تلاش‌ها برای گرفتن ویزای همه اعضای تیم ملی والیبال بی‌ثمر مانده و چند نفر از اعضای کادر فنی و بازیکنان نمی‌توانند در هفته سوم مسابقات تیم را همراهی کنند. حتی هنوز مشخص نیست که آیا بهروز عطایی می‌تواند با تیم ملی با آمریکا برود یا خیر.

یکی از بازیکنانی که ویزای آمریکا برای او صادر نشده و باید از فرانکفورت به ایران برگردد امین اسماعیل‌نژاد است. یکی از ستاره‌های کلیدی والیبال ایران که عطایی امیدوار بود مشکل او برای سفر به آمریکا حل شود اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد و اسماعیل نژاد تیم ملی را در هفته سوم مسابقات همراهی نخواهد کرد.

از طرف دیگر در پست پشت خط زن ویزای دیگر بازیکن تیم ملی والیبال ایران یعنی بردیا سعادت صادر شده است. ستاره جوانی که در هفته اول و دوم لیگ ملت‌ها غایب بود. حالا باید دید که با توجه به صادر شدن ویزای سعادت و غیبت امین اسماعیل نژاد، آیا بردیا با تیم ملی به آمریکا خواهد رفت یا خیر. در صورت حضور بردیا سعادت در تیم ملی، او در کنار علی حاجی پور دو پشت خط زن‌ تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم مسابقات خواهند بود.

دیدگاه‌ها