کد خبر : 1947574 | 09 تیر 1402 ساعت 21:09 | 15.8K بازدید | 7 دیدگاه

نساجی ۱۰ روز در تهران تمرین می‌کند؛

نماینده آسیایی خاص: آغاز اردوی دوم!

شاگردان سید مهدی رحمتی دومین اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل را در تهران آغاز کردند.

نماینده آسیایی خاص: آغاز اردوی دوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران که از ابتدای هفته تمرینات پیش‌فصل خود را در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر آغاز کرده و دو روز قبل (چهارشنبه) نیز با انجام یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم منتخب آکادمی این باشگاه قرار گرفت و به پیروزی سه بر صفر دست یافت، از امروز یک اردوی جدید آغاز کرد.

در حالی که بسیاری از تیم‌های لیگ برتری حتی تمرینات پیش‌فصل خود را آغاز نکرده و اصلا برنامه مشخصی برای اردوی آماده‌سازی ندارند، باشگاه نساجی مازندران شرایط را برای انجام دومین اردو آماده کرد تا شاگردان سید مهدی رحمتی پس از یک روز استراحت، از امروز جمعه دور جدید تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کنند.

تیم فوتبال نساجی مازندران که یکی از نمایندگان ایران در فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود، نخستین جلسه تمرینی خود در اردوی تهران را از امروز آغاز کرد و شاگردان رحمتی در ورزشگاه کارگران یک تمرین پرفشار دنبال کردند.

نساجی مازندران پس از پایان اردوی ابتدایی در قائم شهر و سپری کردن اردوی دوم در تهران، قرار است به ترکیه سفر کند تا یک دوره آماده‌سازی جدید هم در این کشور داشته باشد و آماده شروع فصل جدید لیگ برتر شود.

دیدگاه‌ها