کد خبر : 1947575 | 09 تیر 1402 ساعت 21:25 | 64.4K بازدید | 210 دیدگاه

رسمی: بارسلونا از چمپیونزلیگ حذف نشد

یوفا به باشگاه بارسلونا اعلام کرد که آنها می‌توانند در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنند.

رسمی: بارسلونا از چمپیونزلیگ حذف نشد

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال اروپا پس از تجزیه و تحلیل تمام اطلاعات مربوط به "پرونده نگریرا" به این نتیجه رسیده است که بارسلونا می‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند. 

نشریه مارکا تایید کرد، یوفا امروز به باشگاه بارسلونا اطلاع داده که آن‌ها می‌توانند در دوره بعدی لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند. 

پس از اینکه بارسلونا بالاترین رده اخطار را از یوفا دریافت کرد در نهایت، این باشگاه جریمه نمی‌شود و برای دوره بعدی مسابقات که در 31 آگوست در مونت کارلو قرعه کشی می‌شود، واجد شرایط خواهد بود. 

1892862

بارسلونا در حال طراحی برنامه‌ریزی برای مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان بود زیرا مدیران باشگاه از ابتدا متقاعد شده بودند که مجازاتی در کار نخواهد بود. 

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، چندین بار توضیح داد که با الکساندر چفرین، رئیس یوفا، در مورد "پرونده نگریرا" صحبت کرده و معتقد است که آن‌ها باشگاه اسپانیایی را جریمه نمی‌کنند. بالاخره امروز جمعه 30 ژوئن این تاییدیه رسمی به دست بارسا رسید. 

بارسلونا که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات نیازمند فروش بازیکنان فعلی است، در صورتی که از لیگ قهرمانان فصل آینده حذف می‌شد بخش زیادی از درآمدهای اسپانسرینگ را از دست می‌داد.

دیدگاه‌ها