کد خبر : 1947617 | 10 تیر 1402 ساعت 02:39 | 147.1K بازدید | 80 دیدگاه

او تصویر حافظیه‌ را پس از ۷ سال پاک می‌کند؛

اشک‌های شهاب زاهدی در روز حذف ناباورانه پرسپولیس!

بازگشت شهاب زاهدی به پرسپولیس بهانه‌ای شد تا از مهمترین اتفاق مقطع اول حضورش در پرسپولیس یاد شود.

 اشک‌های شهاب زاهدی در روز حذف ناباورانه پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، در بامداد شنبه از اولین خرید پرسپولیس در تابستان ۱۴۰۲ رونمایی شد و شهاب زاهدی پس از تجربه بازی در اوکراین و مجارستان به لیگ ایران برگشت تا بار دیگر پیراهن تیم مدافع عنوان قهرمانی را بپوشد.

او در مقطع اول حضورش در این تیم پس از عملکرد خوب در تیم ب باشگاه فوتبال پرسپولیس توسط علی دایی به تیم بزرگسالان منتقل شد و در زمان برانکو هم در اسکواد سرخ‌ها حضور داشت اما با توجه به سن پایین و حضور مهره‌هایی چون طارمی، علیپور، امیری و... فرصت چندانی برای اثبات خود پیدا نکرد.

ماندگارترین تصویر از زاهدی با پیراهن پرسپولیس به بازی مقابل قشقایی در مرحله یک سی و دوم جام حذفی مربوط می‌شود. پرسپولیس که با غیبت ۶ بازیکن و برای پیروزی با تیم دوم در حافظیه به شیراز رفته بود به شکل ناباورانه‌ای مغلوب شد.

1892928

زاهدی ۲۱ ساله آن زمان که در جریان بازی از سوی برانکو ایوانکوویچ به میدان فراخوانده شد نتوانست ضربه نهایی را وارد دروازه قشقایی کند و با از دست دادن ضربه اش رویای پرسپولیس را فرو ریخت و در میان بهت و حیرت او شیرازی‌ها جشن گرفتند.

زاهدی که به شدت بابت از دست دادن پنالتی و حذف پرسپولیس ناراحت بود در پایان بازی منقلب شد و به شدت بغض کرده بود که به کمک بازیکنان تیمش از زمین خارج شد. او در آن مقطع تنها ۴ بازی برای پرسپولیس انجام داد و در نهایت به ماشین سازی رفت و بعد از آن مسیر فوتبالی خود را در اروپا دنبال کرد.

شهاب زاهدی که حالا خود را در اردوهای تیم ملی می‌بیند با تجربه بیشتر به خط حمله سرخ‌ها برگشته و قطعا تلاش می‌کند آن تصویر را پس از هفت سال از ذهن هواداران پاک کند.

دیدگاه‌ها