کد خبر : 1947683 | 10 تیر 1402 ساعت 12:41 | 60.4K بازدید | 41 دیدگاه

کاپیتان دوم سرخ‌ها آماده فصل پرماجرا

پادشاهی جام در پرسپولیس با شماره یازده

هافبک جنگنده پرسپولیسی‌ها یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و در نهمین سال حضور در جمع سرخ‌ها به دنبال افزایش جام‌های موزه شخصی خود است.

پادشاهی جام در پرسپولیس با شماره یازده

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس اکنون در پست هافبک دفاعی کمال کامیابی نیا و سینا اسدبیگی را در اختیار دارد و این در حالیست که میلاد سرلک قراردادش با این تیم به پایان رسیده و بحث حضور سعید عزت اللهی نیز علیرغم قراردادی که با وایله دانمارک دارد نیز داغ شده است.

هافبک جنگنده سرخ‌ها که در فصل پانزدهم و با نظر برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس پیوست، حضورش در این تیم توام با موفقیت‌های سرخ‌ها بود تا پاقدم خوبی برای این تیم نیز داشته باشد. او طی هشت فصل حضور در این تیم در اتفاقی جالب توجه توانسته 6 بار قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد و طی دو فصل دیگر نیز کار را با نایب قهرمانی به پایان رسانده است.

1893036

دستیابی به دو قهرمانی جام حذفی، 4 سوپرکاپ و دو حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا طی 239 بازی که با پیراهن شماره 11 سرخ‌ها با ثبت 23 گل پشت سر گذاشته، از دیگر عناوین پربار کاپیتان دوم پرسپولیس محسوب می‌شود. هافبک سرخ‌ها هرچند در هفته‌های پایانی فصل گذشته و در شرایطی که سرخ‌ها در روند پیروزی قرار داشتند و عدم تغییر ترکیب در آن اجتناب‌ناپذیر محسوب می‌شد، فرصت کمتری برای خودنمایی به دست آورد اما در قامت یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان تیم عملکرد خوبی در رختکن تیم برای افزایش روحیه جنگندگی تیم داشت تا تمجید یحیی گل محمدی را نیز در پی داشته باشد.

نکته جالب توجه در رفتار کمال کامیابی نیا که طی تمام فصول اخیر علیرغم پیشنهاداتی که داشته و دست رد به آن زده، دوری از حاشیه و جو منفی حتی در زمان نیمکت نشینی‌اش بوده است و به نظر می‌رسد اکنون به واسطه باقی ماندن یک فصل دیگر از قراردادش بار دیگر در جمع سرخپوشان به کار ادامه دهد.

کامیابی‌نیا در مقطعی در دوران حضورش در پرسپولیس که با دعوت به اردوی تیم ملی نیز همراه بوده، توانسته بود در پست غیرتخصصی دفاع وسط نیز عملکرد و آمار قابل توجهی از خود به جای بگذارد و باید دید اکنون برای فصل آتی چه شرایطی را در جمع سرخپوشان به دنبال خواهد داشت و آیا قادر خواهد بود موزه شخصی خود را بار دیگر با مدال‌های خوشرنگ جالب توجه‌تر کند یا خیر.

1893035

دیدگاه‌ها