کد خبر : 1947686 | 10 تیر 1402 ساعت 12:58 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

باقری: سهراب مرادی به موقع خداحافظی کرد

عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: سهراب مرادی یکی از ورزشکاران کم‌نظیر رشته وزنه‌برداری در دنیا بود و به نظرم به موقع تصمیم به خداحافظی گرفت.

باقری: سهراب مرادی به موقع خداحافظی کرد

به گزارش "ورزش سه" کوروش باقری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره خداحافظی سهراب مرادی قهرمان سابق جهان و المپیک از دنیای وزنه‌برداری اظهار داشت: به نظرم او به موقع خداحافظی کرد. سهراب یکی از ورزشکاران کم‌نظیر رشته وزنه‌برداری در دنیا بود که در سال‌های اخیر با مصدومیت‌هایی مواجه شد و نتوانست مثل سال‌های قبل موفق شود. قطعاً اگر او با این مصدومیت کتف دست و پنجه نرم نمی‌کرد، باز هم می توانست روی سکو برود و مدال بگیرد.

وی ادامه داد: سهراب شرایط خود را بهتر از هر کسی می‌داند. او با توجه به همین شرایط متوجه شده که آن موقعیت قبلی را ندارد  و به نظر تصمیم به موقع و درستی برای خداحافظی گرفت.

مشاور فنی تیم‌های ملی وزنه‌برداری بانوان درباره آخرین وضعیت تیم ملی بزرگسالان بانوان در مسیر اعزام به مسابقات جهانی عربستان گفت: شرایط در فاصله دو ماه مانده به اعزام خوب است و در این دو ماه نیز تلاش می‌کنیم تا رکوردهای ملی‌پوشان بهتر شود و بتوانند در عربستان عملکرد خوبی داشته باشند.

دیدگاه‌ها