کد خبر : 1947696 | 10 تیر 1402 ساعت 13:25 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

با محکومیت کاردیف

پرونده مرگ دلخراش مهاجم آرژانتینی بسته شد

پس از 4 سال، فیفا پرونده مربوط به جنگ قضایی کاردیف و نانت بر سر حق انتقال امیلیانو سالا را مختومه اعلام کرد. باشگاه ولزی باید 17 میلیون یورو رقم انتقال را به نانت پرداخت کند.

پرونده مرگ دلخراش مهاجم آرژانتینی بسته شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه کاردیف سیتی با حکم فیفا به پرداخت تمام مبلغی که قرار بود برای انتقال امیلیانو سالا به نانت بپردازد، محکوم شد. بازیکن آرژانتینی در ژانویه 2019 وقتی در حال پرواز بر فراز کانال مانش در مسیر خود برای نهایی کردن انتقالش به کاردیف بود، به دلیل سقوط هواپیما جان خود را از دست داد.

1893063

کاردیف اخیرا مدعی شده بود که نانت باید 110 میلیون یورو به دلیل ضرر مالی و ورزشی ناشی از ناپدید شدن این فوتبالیست بپردازد.

ولزی‌ها ادعا کرده بودند که اگر امیلیانو سالا در نهایت با این باشگاه قرارداد می‌بست، گل‌های او آنها را از سقوط به چمپیونشیپ نجات می‌داد که به معنای فرار از ضرر 100 میلیون یورویی برای باشگاه بود. این ادعا توسط دادگاهی در فرانسه در تاریخ 22 ژوئن رد شد.

1875295

کاردیف اصرار داشت که نباید مبلغ توافق شده برای انتقال بازیکن آرژانتینی را که 17 میلیون یورو تخمین زده می‌شود، پرداخت کند زیرا او حتی یک بازی برای این باشگاه انجام نداد؛ اما فیفا حکم داد که سالا در زمان مرگ بازیکن رسمی کاردیف بوده و کار انتقال نهایی شده بود. طبق ادعای اکیپ، باشگاه ولزی حکم فیفا را قبول کرده و نانت نیز از پیروزی در این پرونده ابراز خوشحالی کرد.

دیدگاه‌ها