کد خبر : 1947819 | 10 تیر 1402 ساعت 21:15 | 46.6K بازدید | 1 دیدگاه

مدیر سردار به لیگ برتر ترانسفر شد

باشگاه وستهم اعلام کرد تیم اشتایدتن را به عنوان مدیر فنی جدید باشگاه منصوب کرده است. اشتایدتن پیش از این مدیر فنی بایر لورکوزن بود.

مدیر سردار به لیگ برتر ترانسفر شد

به گزارش "ورزش سه"،  تیم اشتایدتن، مدیر فنی آلمانی باشگاه لورکوزن که در دوران 4ساله حضورش در این باشگاه آلمانی عملکرد خوبی داشت، امروز رسما به عنوان مدیر فنی جدید باشگاه انگلیسی وستهم معرفی شد.

در چهار سالی که اشتایدتن مدیریت فنی لورکوزن را بر عهده داشت این تیم همواره بین شش تیم اول جدول بوندس‌لیگا قرار داشت. جذب سردار آزمون به این تیم آلمانی هم در دوران مدیریت اشتایدتن صورت گرفت.

وستهم در بیانیه استخدام تیم اشتایدتن اعلام کرد او مسئول اصلی جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات خواهد بود. او به خاطر استفاده از فناوری و رویکرد آماری در انتخاب بازیکن در فوتبال آلمان مشهور است.

1893221

اشتایدتن در باشگاه وستهم با دیوید مویس به عنوان سرمربی و مارک نوبل به عنوان مدیر ورزشی همکاری خواهد کرد.

وستهم به زودی کاپیتان خود دکلان رایس را از دست خواهد داد و گفته می‌شود او با قراردادی 105 میلیون پوندی راهی آرسنال می‌شود. به این ترتیب اشتایدتن مبلغی که برای وستهم قابل توجه به حساب می‌آید در اختیار خواهد داشت تا بازیکنان مد نظرش را در ادامه تابستان جذب کند.

وستهم که فصل گذشته در لیگ کنفرانس اروپا به قهرمانی رسید فصل آینده در لیگ اروپا حضور خواهد داشت و قصد دارد با تقویت تیم حضوری پرقدرت در این تورنمنت داشته باشد.

دیدگاه‌ها