کد خبر : 1947831 | 10 تیر 1402 ساعت 22:39 | 72K بازدید | 22 دیدگاه

همچنان قراره با هم وقت زیادی رو بگذرونیم

پیام احساسی مسی برای خداحافظی فابرگاس (عکس)

لیونل مسی با انتشار متنی احساسی به خداحافظی سسک فابرگاس واکنش نشان داد.

پیام احساسی مسی برای خداحافظی فابرگاس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس ساعاتی پیش خداحافظی خود از فوتبال را در سن 36 سالگی اعلام کرد. او که سابقه قهرمانی در جام جهانی و جام ملت‌های اروپا را دارد در عرصه باشگاهی برای آرسنال، بارسلونا و چلسی به میدان رفته است. بسیاری از هم‌تیمی‌های این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی به خداحافظی او واکنش نشان داده‌اند.

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، که علاوه بر بازی کنار او در بارسلونا، ارتباط خانوادگی نزدیکی نیز با فابرگاس دارد در واکنش به خداحافظی او یک پست احساسی منتشر کرد.

مسی در ابتدای پیام خود با تحسین فابرگاس و اشاره به ارتباط دوستانه خود با او نوشته است: "تو از تمام احساسات خوبی که در مورد خودت و خانوادت داریم اطلاع داری، تو یه پدیده‌ای و ما همچنان قراره با هم وقت زیادی رو بگذرونیم."

1893242

در ادامه متن ستاره جدید اینتر میامی به هم‌تیمی سابقش آمده است: "خیلی دوستت داریم و بهترین‌ها رو برات در مرحله جدید زندگیت آرزو می‌کنیم رفیق. یه بغل محکم!"

لیونل مسی این پست را همراه با دو عکس منتشر کرده است؛ عکس اول مربوط به شادی گل دو بازیکن با لباس بارساست و عکس دوم، عکسی از ارتباط سسک و مسی در خارج از زمین فوتبال است.

مسی و فابرگاس هر دو در لاماسیا رشد کردند و بعد از بازگشت فابرگاس به بارسلونا در فاصله سال‌های 2011-2014 بازی در تیم بزرگسالان این باشگاه کنار یکدیگر را نیز تجربه کردند. هافبک اسپانیایی در مدت 3 فصل حضور خود در بارسا 96 بار برای این تیم به میدان رفت و 28 گل زد.

دیدگاه‌ها