کد خبر : 1947845 | 11 تیر 1402 ساعت 00:47 | 20.2K بازدید | 5 دیدگاه

توصیف جالب ایبانیز از سرمربی رم:

مورینیو یک شخصیت دو قطبی بامزه است

راجر ایبانز، بازیکن برزیلی رم، به بعد جالبی از شخصیت ژوزه مورینیو پرداخته است.

مورینیو یک شخصیت دو قطبی بامزه است

به گزارش "ورزش سه"، راجر ایبانیز از فصل 2020-2021 راهی رم شده و در این مدت 99 بازی برای این تیم انجام داده است؛ این مدافع برزیلی فصل گذشته در 33 بازی سری A برای تیم ژوزه مورینیو به میدان رفت تا نشان دهد یکی از مهره‌های مورد اعتماد سرمربی پرتغالی است. او که میهمان یک برنامه تلویزیونی در کشورش بود صحبت‌های جالبی انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

صعود به فینال لیگ کنفرانس
ما لیگ کنفرانس را از همان ابتدا جدی گرفتیم و مثل لیگ اروپا به دنبال قهرمانی در این رقابت‌ها بودیم. ما در اولین حضور خود در لیگ کنفرانس به دنبال تاریخ سازی بودیم.

کسب رتبه ششم سری آ
در سری آ هدف اصلی قهرمانی است و بعد از آن حضور در جمع 4 تیم نخست برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ. ما امسال ششم شدیم تا در لیگ اروپا بازی کنیم.

1893272

فتح اسکودتو
این رؤیای همه هواداران است. رم یک باشگاه بسیار بزرگ است و فشاری که بابت قهرمان شدن از سوی هواداران ایجاد می‌شود طبیعی است. نکته مهم این است که تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم به کار بگیریم.

ژوزه مورینیو
مورینیو همیشه احساسات شما را برمی‌انگیزد و یک شخصیت دو قطبی بامزه است. او یک روز به شما لبخند می‌زند و روز بعد حتی صبح بخیر هم نمی‌گوید! اگر دو بازی متوالی را ببرید او آماده در آغوش گرفتن شماست و من معمولا با او به زبان پرتغالی صحبت می‌کنم.

دیدگاه‌ها