کد خبر : 1947848 | 11 تیر 1402 ساعت 01:48 | 61.4K بازدید | 12 دیدگاه

تمرین راگبی وینیسیوس کنار ستاره NFL

ستاره رئال ورزش جدید انتخاب کرد! (عکس)

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مارید در کنار جاستین جفرسون، ستاره امریکایی NFL راگبی بازی کرد.

ستاره رئال ورزش جدید انتخاب کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور برخلاف بسیاری از ستاره های فوتبال تکلیف آینده باشگاهی خود را می داند و به همین علت با آرامش در حال لذت بردن از تعطیلات است. او در این مدت سعی می کند از رشته های ورزشی دیگری که آنها را دوست دارد نیز لذت ببرد.

ملاقات با جاستین جفرسون، ستاره تیم راگبی مینسوتا وایکینگز و انجام بازی راگبی با لباس های او، امروز را به روزی جذاب برای ستاره برزیلی رئال مادرید تبدیل کرد.

وینیسیوس رابطه بسیار خوبی با این ورزشکار امریکایی دارد و جفرسون چند ماه پیش یک هفته را کنار او در مادرید گذارند. مهاجم رئال نیز بارها برای تماشای بازی دوست معروفش در ورزشگاه حضور یافته است. ستاره 24 NFL وینی را به دین هم تیمی های سرشناسش نیز برده و هم اکنون نیز با این بازیکن به برزیل سفر کرده است.

1893282
1893284

مارکا از چند هفته پیش خبر مسافرت این دو ستاره به برزیل را داده بود. وینیسیوس در بخشی از این مسافرت در کنار ستاره تیم مینسوتا وایکینگز  راگبی بازی کرد.

1893283

مهاجم برزیلی با به تن کردن لباس های جفرسون و به سر کردن کلاه مخصوص رشته راگبی به کمک او مهارت های راگبی خود را ارتقا داده و چند عکس یادگاری حرفه ای نیز انداخت.

دیدگاه‌ها