کد خبر : 1947884 | 11 تیر 1402 ساعت 10:59 | 27.3K بازدید | 6 دیدگاه

دورتموند به دنبال ستاره ناکام: پاسخ یونایتد منفی است

مدیران منچستریونایتد پیشنهاد بروسیا دورتموند برای انتقال قرضی جیدون سانچو به این باشگاه را رد کردند.

دورتموند به دنبال ستاره ناکام: پاسخ یونایتد منفی است

به گزارش "ورزش سه"، سانچو پس از مدت‌ها کشمکش و مذاکرات طولانی که بین مدیران دو باشگاه انجام شد توانست در سال 2021 به اولدترافورد منتقل شود. 

او که یکی از بهترین بازیکنان بوندسلیگا در زمان حضورش در دورتموند بود، نتوانست این درخشش را پس از پیوستن به منچستریونایتد حفظ کند و شرایط مطابق انتظارش پیش نرفت. 

این ستاره انگلیسی در فصل اول حضورش در یونایتد نمایش نسبتا بهتری داشت اما انتقادها و افتی که در عملکردش دیده شد، انتقادها از سوی فوتبال‌دوستان و هواداران این تیم و همچنین رسانه‌ها را افزایش داد و کار او را بیش از پیش دشوار کرد. 

1799403

حالا روزنامه انگلیسی استار خبر داده که مدیران دورتموند در تلاش هستند تا بار دیگر او را به بوندسلیگا برگردانند تا شاید او هم بتواند با حضور در ترکیب این تیم باز هم به دوران اوج برگردد. 

هرچند پیشنهاد دورتموند برای جذب دوباره سانچو، انتقال قرضی یک ساله تا تابستان 2024 است و همین باعث شده که مدیران یونایتد با این پیشنهاد مخالفت کنند. 

شیاطین سرخ حاضر نیست که در شرایط فعلی با انتقال قرضی این بازیکن موافقت کند. هرچند شاید اگر پیشنهادی قابل توجه به دست آنها برسد، حاضر به بررسی آن باشند.

دیدگاه‌ها