کد خبر : 1948043 | 11 تیر 1402 ساعت 21:58 | 26.4K بازدید | 16 دیدگاه

لایپزیش تایید کرد: گواردیول می‌خواهد به سیتی برود

مدیر ورزشی باشگاه لایپزیش تایید کرد که یوشکو گواردیول، مدافع کروات این تیم، تمایل خود برای انتقال به منچسترسیتی را به این باشگاه آلمانی اطلاع داده است.

لایپزیش تایید کرد: گواردیول می‌خواهد به سیتی برود

به گزارش "ورزش سه"، مکس ابرل، مدیر ورزشی باشگاه آلمانی لایپزیش، رسما تایید کرد که یوشکو گواردیول به لایپزیش اطلاع داده که خواهان جدایی و پیوستن به منچسترسیتی است.

چند هفته‌ای است که در رسانه‌های مختلف شایعاتی درباره احتمال انتقال این ستاره کروات به سیتی منتشر شده است. مکس ابرل این شایعات را تایید کرد به LVZ گفت: "گواردیول مصمم است به آبی آسمانی‌ها بپیوندد. یوشکو و مدیر برنامه‌هایش از تمایل او برای انتقال به منچسترسیتی به ما خبر دادند."

در حال حاضر مذاکرات برای انتقال او به منچسترسیتی بین دو باشگاه جریان دارد. بر اساس گزارش‌ها در رسانه‌های آلمانی لایپزیش برای واگذاری مدافع کروات خود به مبلغی کمتر از 100 میلیون یورو راضی نخواهد شد.

مدیر ورزشی لایپزیش در ادامه صحبت‌هایش گفت: "ما با منچسترسیتی در حال صحبت کردن هستیم. در حال حاضر تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است."

با توجه به این گزارش‌ها به نظر می‌رسد گواردیول که بعد از درخشش در جام جهانی 2022 قطر بیش از پیش مورد توجه بزرگترین باشگاه‌ها قرار گرفت به زودی به یکی از گران‌ترین مدافعان تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد.

1893599

لایپزیش امسال تابستان کار دشواری در پیش دارد چرا که پیش از گواردیول سه بازیکن مهم خود را از دست داده است. کریستوفر انکونکو و کنراد لایمر پیش از این جدا شده بودند و امروز هم انتقال دومینیک سوبوسلای به لیورپول رسمی شد.

دیدگاه‌ها