کد خبر : 1948070 | 12 تیر 1402 ساعت 08:15 | 16.7K بازدید | 4 دیدگاه

مشتاق پیروزی در‌ تمام چالش‌ها هستم؛

سرمربی هلندی: العین برای من مثل بارسلوناست!

سرمربی هلندی العین معتقد است این تیم با امکانات فوق‌العاده‌ای که در اختیار دارد، همه عناوین ممکن را کسب خواهد کرد.

سرمربی هلندی: العین برای من مثل بارسلوناست!

به گزارش ورزش سه، آلفرد شرودر، سرمربی جدید العین، در اظهاراتی به سایت این باشگاه گفت: همه می‌دانند که العین علاوه بر زیباترین استادیوم فوتبال، بهترین هواداران را دارد و من مسابقات فصل گذشته این تیم را تماشا کردم و از حضور در این تیم بسیار خوشحالم.

او در خصوص اهدافش با العین برای فصل جدید گفت: ایجاد جوی درون تیم برای کسب تمامی عناوین از جمله کسب مجدد قهرمانی لیگ مهم است. من مشتاق کسب موفقیت‌های بزرگ و پیروزی در تمام چالش‌ها هستم و باید سخت و جدی برای کسب عناوین تلاش کنیم.

شرودر ادامه داد: العین همیشه آرزوی کسب همه عناوین را دارد و برای من مانند باشگاهی مانند بارسلونا، آژاکس و کلوب بروژ است. واقعیت این است که العین بزرگترین باشگاه امارات است و ما باید هر روز تمایل خودمان به پیروزی را نشان بدهیم. مهم‌ترین هدف ما این است که با حمایت همه کارکنان باشگاه بتوانیم در هر مسابقه پیروز شویم و همه ما باید برای دستیابی به این هدف قدم برداریم.

سرمربی جدید العین در خصوص نقش خود در جذب بازیکنان جدید گفت: من به همراه مدیریت باشگاه در انتخاب بازیکنان جدید شرکت کردم و از قراردادهایی که العین با منعقد کرده است، بسیار خوشحالم. من معتقدم که بازیکنان جدید می‌خواهند بخشی از تاریخ العین باشند.

1893630

شرودر درباره فعالیت‌های نقل و انتقالاتی العین در روزهای آینده گفت: من با مدیریت باشگاه در این باره صحبت کرده‌ام اما این موضوعی نیست که در رسانه‌ها درباره آن حرف بزنیم. ما مشتاقانه منتظر تامین نیازهای تیم هستیم اما من فکر می‌کنم وضعیت تیم در حال حاضر خوب است.

او توضیح داد: وقتی باشگاه مذاکرات خود با بازیکنان را آغاز کرد، کارها به سرعت پیش رفت و من هم با توجه به تجربیاتم متوجه شدم که همه چیز خوب پیش می‌رود و همین باعث انگیزه من شد.

این سرمربی هلندی در خصوص انتقال به العین گفت: از چند روز قبل از پایان فصل گذشته، ارتباط مستمری بین من و باشگاه العین وجود داشت و پس از آن از من دعوت کردند که به اینجا بیایم و سپس همه چیز تنها در عرض سه روز انجام شد. مدیریت باشگاه، بسیار حرفه‌ای بود و من بازی‌های زیادی از العین را تماشا کردم. ما دو سه روز را با هم سپری کردیم و در‌ نهایت اهدافی را که مربوط به هدایت تیم بود، تعیین کردیم.

او در پایان عنوان کرد: فکر می‌کنم بازیکنان جدید اهمیت پیراهنی را که بر تن می‌کنند، می‌دانند و به خوبی از شرایط باشگاه و انتظارات هواداران از آنها آگاه هستند.

دیدگاه‌ها