کد خبر : 1948072 | 12 تیر 1402 ساعت 08:45 | 30.4K بازدید | 5 دیدگاه

ملی‌پوش ایران به هلند می‌رود

ستاره ایرانی فاینورد باید در تمرینات پیش‌فصل این باشگاه شرکت کند.

ملی‌پوش ایران به هلند می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش که در دومین سال حضورش در فاینورد هلند موفق به تجربه قهرمانی همراه با این تیم در لیگ اردیویسه شد و نمایش درخشانی در یک سال اخیر داشت، حالا باید خود را آماده شروع فصل جدید کند و به تمرینات پیش‌فصل تیم تحت هدایت آرنه اسلوت اضافه شود.

جهانبخش که در فصل اخیر لیگ اردیویسه هلند پنج گل به ثمر رساند و هفت پاس گل داد و یکی از مهره‌های کلیدی فاینورد بود، از شرایط حضورش در این باشگاه کاملا رضایت دارد و تصمیم گرفته به کارش در تیم قهرمان ادامه دهد و آرنه اسلوت نیز او را به کمپ مجهز اسمیتشوک فرا خوانده تا در تمرینات پیش‌فصل شرکت کند.

ستاره ایرانی فاینورد که در دو مسابقه مرحله گروهی تورنمنت کافا با گلزنی، پاس گل و تاثیرگذاری روی گل‌های تیم ملی مقابل افغانستان و قرقیزستان مثمر ثمر ظاهر شده بود، در دیدار فینال برابر ازبکستان نتوانست به دلیل آسیب دیدگی به میدان برود که باید در بازگشت به هلند زیر نظر کادر پزشکی فاینورد آخرین شرایط خود را مورد بررسی قرار دهد.

تمرینات پیش فصل تیم فوتبال فاینورد از فردا سه‌شنبه آغاز خواهد شد و یاران جهانبخش ظهر روز شنبه هفته آینده(هشتم جولای) در نخستین بازی تدارکاتی در مرحله آماده سازی خود به مصاف زوله خواهند رفت و ستاره ایرانی این تیم هم امیدوار است تا آن زمان به شرایط جسمانی مطلوبی برسد.

دیدگاه‌ها