کد خبر : 1948081 | 12 تیر 1402 ساعت 06:56 | 30.9K بازدید | 5 دیدگاه

پاسخ شمس آذر به یک ادعای جنجالی

باشگاه لیگ برتری شمس آذر مدعی است که هیچ تخلفی از سوی آنها در مسیر صعود رخ نداده است.

پاسخ شمس آذر به یک ادعای جنجالی

به گزارش “ورزش سه”، شمس آذر موفق شده در این فصل با نمایشی درخشان و رکوردشکنی ویژه، ضمن قهرمانی در لیگ دسته اول حضور در لیگ برتر‌ را تجربه کند.

آنها با اختلاف امتیازی جالب توجه توانستند خیلی جلوتر از رقبای مدعی مثل استقلال خوزستان، سایپا، خیبر خرم آباد و … سرود قهرمانی را بخوانند و برای اولین بار قزوین را صاحب سهمیه‌ای واقعی در لیگ برتر کنند.

اکنون اما اتهامی عجیب از سوی سایپا بعد از چند هفته از ماجرای بسته شدن پرونده فصل گذشته متوجه شمس آذر شده است. سایپا که فصلی پرماجرا و جنجالی را پشت سر گذاشت و برای دومین فصل هم در صعود ناکام ماند، اکنون مدعی شده که شمس آذر از یک بازیکن غیرمجاز در مسیر صعود سود برده است. اتهام این باشگاه هم این است که این بازیکن از مدرک جعلی کارت پایان خدمت سود برده است.

این در حالیست که اکنون پیگیری خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد که مجتبی حسینی که اکنون بازیکن مورداتهام سایپایی‌ها در لیست شمس آذر است، مدرک کارت پایان خدمت خود را به سازمان لیگ ارائه داده و از این جهت مشکلی متوجه او و همچنین باشگاه شمس آذر نیست. سازمان لیگ در ابتدای فصل برای صدور کارت بازی برای بازیکنان تمامی مدارک آنها را (خصوصا مدارک مربوط به سربازی و دانشجویی) را مورد بررسی قرار داده و به این ترتیب به نظر می‌رسد اتهام سایپا به این بازیکن و باشگاه بی دلیل بوده و سندیت نداشته باشد.

1893643
این تصویر مربوط به کارت پایان خدمت سیدمجتبی حسینی است بازیکن شمس آذر قزوین که باشگاه سایپا نسبت به آن معترض شده است.

دیدگاه‌ها