کد خبر : 1948182 | 12 تیر 1402 ساعت 14:35 | 28K بازدید | 4 دیدگاه

بدبیاری‌های مربی سابق بارسا تمامی ندارد!

کیکه ستین، مربی ویارئال بدترین کابوس خود را تجربه می‌کند. بهترین بازیکنان او در حال جدا شدن هستند و تیمش در آستانه فروپاشی است.

بدبیاری‌های مربی سابق بارسا تمامی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین در شروع کارش به عنوان مربی ویارئال کار سختی داشت. او باید جای مربی موفقی مثل اونای امری را می‌گرفت که سال 2021 ویارئال را به بزرگ‌ترین افتخار تاریخش یعنی قهرمانی در لیگ اروپا رساند.

اما ستین توانست دل هواداران، بازیکنان و مدیران باشگاه را به دست بیاورد و سهیمه لیگ اروپای فصل بعد را بگیرد. ولی او حالا با یک بحران جدی روبرو شده است: بازیکنان بزرگ تیم و آن‌هایی که ستون فقرات ویارئال محسوب می‌شوند، در حال جدایی هستند.

نیکلاس جکسون به چلسی رفته، پائو تورس در آستانه پیوستن به استون ویلا است، سامو چوکووئزه با میلان به توافق رسیده و فقط توافق نهایی دو باشگاه باقی مانده است و گفته می‌شود میلان او را 30 میلیون یورو خواهد خرید.

1893817

در نهایت دنی پارخو هم به درهای خروجی باشگاه نزدیک است و مهم‌ترین هافبک تیم احتمالا به بارسا خواهد پیوست تا جای سرخیو بوسکتس را پر کند. پارخوی 34 ساله که چندین سال همراه والنسیا مسابقات اروپایی را تجربه کرده، این بار فرصت دارد تا با پیراهن بارسا نبرد در لیگ قهرمانان را بچشد.

به این ترتیب، برآورد می‌شود ویارئال 120 میلیون یورو از فروش ستاره‌های اصلی‌اش به دست بیاورد. به این ترتیب، ستین دچار یک بحران جدی شده و هواداران می‌پرسند که چقدر از این پول برای تقویت تیم خرج خواهد شد و آینده زیردریایی‌های زرد بدون ستاره‌هایش چه خواهد شد؟

دیدگاه‌ها