کد خبر : 1948206 | 12 تیر 1402 ساعت 16:21 | 88.9K بازدید | 10 دیدگاه

میثاقیان هدایت شهرداری نوشهر را در دست گرفت

باتجربه‌ترین سرمربی ایران باز هم تیم گرفت

اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی تیم شهرداری نوشهر در فصل جدید رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه‌های کشور معرفی شد.

باتجربه‌ترین سرمربی ایران باز هم تیم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهرداری نوشهر فصل گذشته یکی از گزینه‌های صعود به لیگ یک بود که در نهایت در گروه خود به عنوان چهارمی دست پیدا کرد. در نشست امروز میان محمد صالح خویی، مدیر عامل باشگاه شهرداری نوشهر و اکبر میثاقیان، این مربی کهنه‌کار و 70 ساله اهل گنبد کاووس، قرارداد خود را به مدت یک سال امضاء کرد. او پیش‌تر در نوشهر و  در تیم شموشک نوشهر فعالیت کرده بود و موجب صعود این تیم به لیگ برتر و معرفی ستاره‌های زیادی به فوتبال باشگاهی از جمله محمدرضا خلعتبری، محسن بنگر، رحمان احمدی و... شده بود.

اکبر میثاقیان فصل گذشته در تیم داماش گیلان حضور داشت و در ابتدای فصل عنوان کرده بود، با هدایت این تیم به لیگ برتر مربیگری را کنار می‌گذارد اما در هفته‌های پایانی جای خود را به فرشاد پیوس داد. در حالی که تیم داماش در رده دوم جدول قرار داشت و در نهایت هم با مربی جدید به لیگ یک صعود کرد. به طور حتم ایده اکبر میثاقیان در تیم شهرداری نوشهر هم هدایت این تیم به لیگ یک و در ادامه لیگ برتر است.

1661425

شهرداری نوشهر با حمایت از فوتبال نوشهر تلاش کرد بعد از انحلال شموشک فوتبال نوشهر را زنده نگه دارد و به نظر می‌رسد استخدام اکبر میثاقیان بهانه خوبی است که بار دیگر فوتبال نوشهر جان تازه‌ای بگیرد، این بار با نام شهرداری نوشهر. اکبر میثاقیان هم بعید است در مربیگری بازنشسته شود و خیلی‌ها می‌گویند اکبر آقا در سن 70 سالگی همان عطش مربیگری در سال‌های ابتدایی را دارد. حالا او قصد دارد در نوشهر به ماجراجویی خود ادامه دهد. شهری که برای اکبر میثاقیان یادآور خاطرات خوبی است. او بعد از جدایی از ابومسلم در نوشهر با هدایت شموشک به لیگ برتر نشان داد تبحر خاصی در در هدایت تیم‌ها از دسته پایین‌تر به دسته بالاتر دارد. او در این زمینه یکی از مربیان رکورددار در فوتبال ایران است.

دیدگاه‌ها