کد خبر : 1948350 | 13 تیر 1402 ساعت 11:10 | 169.3K بازدید | 71 دیدگاه

در تمرین استقلال اتفاق افتاد؛

این عکس سردار ترس را به جان ژابی آلونسو انداخت

سردار آزمون این روزها پای ثابت تمرینات تیم جواد نکونام است.

این عکس سردار ترس را به جان ژابی آلونسو انداخت

به گزارش "ورزش سه"، دو روز قبل که باشگاه استقلال عکس‌های تمرینات این تیم را در صفحات اجتماعی‌اش به اشتراک گذاشت، همه سورپرایز شدند. سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران مهمان ویژه تمرین آبی‌ها بود؛ آن هم نه یک مهمان کت شلواری یا با لباس عادی بلکه با ست تمرینی استقلال.

سردار که رابطه خوبی با جواد نکونام دارد، با هماهنگی او در تمرینات استقلال حاضر شده و اتفاقا پا به پای بازیکنان این تیم تمرین می‌کند. ستاره باشگاه لورکوزن که بعد از اتمام مسابقات باشگاهی وحضور موفق در تورنمنت کافا با تیم ملی، تصمیم گرفته خود را در شرایط تمرین نگه دارد تا  از نظر بدنی دچار افت نشود.

شاید اول تصور می‌شد که آزمون فقط همین یک جلسه تمرین را در کنار استقلالی ها بوده اما دیروز که کانال باشگاه استقلال عکس‌های تمرین را منتشر کرد، باز هم این بازیکن در بین آن ها دیده می‌شد.

سردار تا چند روز پیش در شمال کشور به همراه دوستان خود که یکی از آن‌ها خواننده معروف آرمین زارعی بود، تعطیلات خود را پشت سر گذاشت و حالا با بازگشت به تهران و حضور در تمرینات استقلال می خواهد فرم بدنی خوب خود را حفظ کند. او حدود ١٠ روز در تهران خواهد بود و اصلا بعید نیست در روزهای آتی نیز پا به پای شاگردان جواد نکونام در استقلال تمرین کند.

اما تمرین دیروز استقلال حاوی یک عکس نگران کننده برای ژابی آلونسو بود. جایی که عکاس باشگاه استقلال تکل خطرناک سینا سعیدی‌فر، دروازه‌بان این تیم روی پای آزمون را شکار کرد. تکلی که حتی می‌توانست به قیمت مصدومیت سردار تمام شود اما هر چه بود بخیر گذشت.

البته هنوز آینده سردار آزمون در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هنوز مشخص نیست که آیا او در لورکوزن به کار خود ادامه خواهد داد یا به چالش جدیدی فکر می‌کند. هر چه که هست او این روزها تمرینات خود را با جدیت دنبال می‌کند تا برای فصل جدید باشگاهی و بعد جام ملتهای آسیا بهترین نسخه خود را ارائه دهد.

از طرف دیگر واکنش های جالب هم به حضور سردار آزمون در تمرین استقلال هم کم نبوده که به بعضی از آن‌ها نگاهی می‌اندازیم.

1894083
واکنش جواد نکونام به حضور سردار در تمرینات استقلال: ممنون از حضورت در کنار استقلال
1894100
این هم پاسخ سردار به استوری جواد نکونام: بدون شک بهترینی، ۶ معروف
1894082
واکنش جالب شماره ٢٠ فصل قبل استقلال؛ مهدی قایدی که رفاقت نزدیکی هم با سردار دارد نوشت: داداشم چه بهت میاد ٢٠ آبی

دیدگاه‌ها